18. února 2013

Nivea trochu jinak

Ahoj, moji milí :)

Dnes se podíváme na zoubek Krémovému tělovému mléku od značky Nivea.


Tuhle věcičku mi donesl Ježíšek. Upřímně řečeno bych si mléko sama asi nekoupila, patlátek na tělo mám dost a dost (ach, ty beaty boxy!) a i tak bych asi sáhla po nějakém jiném. Nicméně jsem byla zvědavá a docela jsem se i těšila, až ho vyzkouším.

Vůně je typicky Niveácká. Prostě jako ten obvyklý kulatý modrý kelímek. Nic proti, neurazí, nenadchne. Pokud máte modrou Niveu rádi, je tohle mléko přesně pro Vás. Koneckonců,  ne vždycky chce člověk vonět jako chodící parfumerie, že :)

Moc se mi líbí konzistence. Je opravdu jako krém, s mlékem nemá nic společného. Dobře se roztírá a celkem mi vyhovuje i balení s pumpičkou. Mléko se relativně dobře vstřebává, ale zanechává trošku lepivý, nebo spíš lehce mastný pocit. Prostě ho na sobě tak nějak nepříjemně pořád cítíte. A co se týče hydratace, tak ta je bohužel skoro nulová. Od produktu určeného vyloženě na suchou pleť bych čekala mnohem, mnohem víc. 



Vlastně ani nevím, co dodat. Tohle mega balení mi vydrží snad věčnost, možná ho přenechám mužovi jako krém na ruce (kterýžto osud potkal v minulosti všechna moje nevyhovující mazátka - ještě, že ho mám!). Netvrdím, že je mléko úplný propadák, ale přijde mi tak nějak k ničemu... Škoda, Niveu mám zafixovanou jako fajn značku, třeba jejich šampon mi vyhovoval, ale tenhle výrobek reputaci trošku kazí.








A co Vy? Používáte nějaké krémy Nivea?

2 komentáře:

  1. Dobré vědět. Zrovna tady bych čekala pořádnou hydrataci... U mě zatím, co se hydratace a vůně týče, nic nepřekonalo másla od NIP+FAB. Už mám doma i pistáciové a taky a plné balení cocnut latte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o něm také přemýšlím... jaký je ten kokos? :) Mám mango a není špatné, i když si s ním mažu jen ruce ;)

      Vymazat