23. února 2013

Prodlužující řasenka a já

Ahoj, moji milí :)

Já a řasenky. To je věčný "boj". Jak už jsem se zmiňovala tady, čím méně řasenka maluje, tím jsem spokojenější. Ale nějak se ke mně dostala tahle prodlužující krasavice od Oriflamu. Jmenuje se HyperStretch a má podporovat růst řas.


Začnu asi obalem. Ten se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Divná zelená barva se třpytkami a stříbrný nápis působí lacině. I když obal samozřejmě není to nejdůležitější, taky hodně prodává. Kartáček je spirálovitý a klasický štětinkový. Vypadá malý, ale není a docela dobře se s ním pracuje.
















Řasenka opravdu prodlužuje. A to tak, že hodně. Možná ji budu používat v létě a těmi řasami se ovívat... :) Ale bohužel také slepuje. Snažila jsem se řasy rozčesat kartáčkem, ale nijak zvlášť to nepomohlo. Takže ve výsledku jsem měla sice neuvěřitelně dlouhé, ale slepené řasy, což, jak jistě sami uznáte, vypadá hrozně. Možná to je vidět i na fotografii. Jinak výdrž je dobrá, řasenka se kupodivu neobtiskuje, ale to lepení asi nepřenesu přes srdce a zůstanu u svých osvědčených a nenápadných řasenek. Je ovšem možné, že to s ní neumím a někdo jiný může být spokojený.

















A co Vy? Používáte prodlužující řasenky?








2 komentáře: