27. února 2013

Moje nejoblíbenější rtěnka

Ahoj, moji milí!

Určitě to všechny znáte. Koupíte si novou rtěnku a nejradši byste ji používaly pořád. A taky ji, většinou, nějakou dobu pořád používáte (tedy pokud jste jako já :) ). Postupem času ale upadne tak trochu v zapomnění, možná ji nahradí nová, oblíbenější a hezčí kolegyně. A milá rtěnka vyčkává na svůj velký comeback. A přesně o téhle rtěnce bude dnes řeč. Jmenuje se Power Shine a je z řady Oriflame Beauty.

A proč ji mám tak ráda?

Má skvělý odstín - na první pohled docela tmavá rtěnka je na rtech ve skutečnosti krásně růžová a tak akorát výrazná. Na spodních obrázcích můžete vidět jednu a dvě vrstvy.

Obsahuje jemné třpytky - vím, že teď frčí spíš matné odstíny, ale někdy je potřeba trošku oslnit :)

Hydratuje - je ideální i na zimu, protože opravdu zvláčňuje a vyživuje rty - vyzkoušeno!

Má pěkný obal - ten můj už toho má opravdu dost za sebou, ale tahle štíhlá a elegantní rtěnka vypadá dobře pořád

Vydrží - samozřejmě, že s postupujícím časem už není tak výrazná, ale jemný nádech s příjemným třpytem zůstane na rtech až do večera.

Není drahá - v akci nebo různě na internetu se dá sehnat kolem stovky.




Je to moje nejoblíbenější rtěnka, ke které se pořád vracím (což je asi poznat i podle obalu :D ). Nejčastěji ji používám, když mám dobrou náladu a chci, aby mi to obzvlášť slušelo ;)

Oficiální obrázek jsem stáhla ze stránek Oriflame.cz, protože ta moje už je dost ošoupaná.


A co Vy? Máte svou oblíbenou rtěnku?

2 komentáře:

  1. Od Oriflamu jsem snad nikdy žádnu rtěnku neměla. Tato by na mne byla nejspíše příliš lesklá, preferuji matné věci :)Mojí nejoblíbenější rtěnkou je asi Dior Rouge. Z drogérkových pak nějaká šíleně stará od Maybelline, kterou už dávno nemají v nabídce.

    OdpovědětVymazat