7. února 2013

Za stovku...

Ahoj, moji milí :)

Někdy jsem někde psala, že můj blog se nebude hemžit wish list, random a new in posty... :) Ale jeden čistě nákupně - chlubící článek si neodpustím :)

Už jen to, že jsem si vyrazila sama na nákupy je skoro zázrak :) A protože ještě pořád probíhají slevy, pořídila jsem si kromě pěkné zásoby kosmetiky i pár zbytečností. Ale nebudu Vám ukazovat všechno, jen jsem vybrala tři věci, za které jsem dohromady dala méně, než jednu jedinou stokorunu - a na první pohled byste to neřekli!






Zlatý náhrdelník límeček z New Yorkeru - cena po slevě 29 Kč

Móda mě zase tak moc nebere. Ale znáte to. Když na Vás něco doslova křičí ze všech stran (a blogů), občas člověk podlehne pocitu, že danou věc chce a potřebuje... a za těch 29 Kč jsem ho tam prostě nemohla nechat, to je jasné :) I když si ani tak moc (vůbec) nejsem jistá, jestli ho budu nosit a má drobné škrábnutí, ale... už jsem říkala, že stál jen 29 Kč?


















Zeleninové pokrmy - kuchařka od Reba - Levné knihy - cena po slevě 35 Kč

Když mají Levné knihy 50% slevu, může to dopadnout i tak, že si pořídíte kuchařku za 35 Kč, jako já. Jen mě mrzí, že jsem si nevšimla té mega obří cedule na výloze, která slevy avizovala... tedy, já jsem si jí všimla, ale nevěnovala jsem jí dostatečnou pozornost... i když, asi bych neodešla jen s jednou knížkou, jak se znám :)






Antistresová maska s minerály z Mrtvého moře - Freeman - Teta drogerie - 35 Kč
Tenhle kup není tak výjimečný - cena není po slevě, ale i tak z ní mám radost :) Masku jsem koupila v Tetě (nebo ve Schleckerovi či jak se to dneska jmenuje...), Freemaní regál tam mají jaksi stranou od ostatní kosmetiky, což moc nechápu, naštěstí mi prodavačka poradila.






Když můj nákup sečtete, dostanete se  na částku 99 Kč. Což nemá chybu :) Jen škoda, že se mi nepodařilo pořídit takhle výhodně celý nákup, ale to je přání z říše zázraků :)





A co Vy? Pořídili jste si nějaký parádní úlovek ve slevách?

Žádné komentáře:

Okomentovat