30. ledna 2013

Už i já mám svoji Biodermu

Ahoj, moji milí!

Řekněme si to na rovinu. Pokud čtete kosmetické blogy a pokud navíc tvoříte blog vlastní, chtě nechtě Vás to začne ovlivňovat. A tak najednou zjistíte, že potřebujete vyzkoušet něco, o čem jste četli na jiném blogu. O některých produktech by se dalo dokonce říct, že jsou to ikony blogového světa. A mezi jednu z těchto ikon patří i Bioderma, konkrétně micelární voda Sensibio H2O. I já jsem podlehla a teď si můžete (pokud Vás to ještě zajímá), přečíst můj názor. Opravdu si ona slavná micelárka zaslouží svou pověst?




Pro začátek jsem si pořídila testovací sadu, která obsahuje hned tři vzorečky produktů - micelární vodu, pleťový krém a masku. V krabičce jsem navíc našla zákaznickou kartu Biodermy. Jednak se mi líbí minibalení a jednak na ozkoušení mi to přišlo ideální - i díky ceně, protože celá sada mě vyšla na 103 Kč na webu gigalekarna.cz. Řada Sensibio je určená pro citlivou pleť, což podle mého názoru nemůže nikdy škodit. A vezmeme to pěkně popořadě. 








 




Micelární voda Sensibio H2O
Micelární voda je... prostě voda :) Čímž mám  na mysli především barvu a vůni - určitě si všichni pamatujeme z hodin fyziky (nebo to byla chemie?), že voda je čirá kapalina bez chuti a bez zápachu. Chuť posoudit nemůžu, vůně by odpovídala. Což mi vyhovuje, nerada používám něco, co mi nevoní. Micelárka nevysušuje, nedráždí, čistí, je vždy připravená k použití. Osobně jsem ji používala na ranní čistění - kápnu na tamponek, přetřu obličej a jdu. Ideální. Na večerní očistu mám, pravda, jiný arzenál - léta používám čistící gel a tenhle zvyk asi jen tak nezměním. Co se odličovací schopnosti týče, tak bere beze zbytku a naprosto lehce řasenku i tužku - bez protivného štípání očí. Deset bodů z deseti!!! Ačkoliv 20 ml není mnoho, výsledky používání byly viditelné a já jsem teď hodně zvědavá, zda bude mít stejné účinky i micelárka od Dermacolu. Jediné, co mě mrzí, že jsem Biodermu nezačala používat dřív :)




Sensibio zklidňující krém
Tenhle výrobek mi potvrdil, že nemám s krémy na pleť příliš experimentovat. A když už, tak jen s takovými, které jsou přímo určené na můj typ pleti. Já vím, že je to všem jasné, ale prostě jsem byla přesvědčená, že krém na citlivou pokožku musí být v podstatě univerzální. Ale není tomu tak. Vůně je... vlastně skoro žádná. Což je na jednu stranu fajn, ale když nějaký výrobek příjemně voní, je to vždycky plus. Aspoň pro mně. Krém je lehoučký. Tak rychle se vstřebává, že ho skoro ani nestihnu rozetřít. Ale i přesto na pokožce zůstává a vytváří tam mastný film. Vím, zní to naprosto nelogicky, ale je to tak. Na sušších místech (tváře) je to ještě jakž takž, ale co se týče mastnější T-zóny, tak je prostě mastná a lesklá. Není o co stát, vážně. I když ten krém za to pochopitelně nemůže, dost mě svým způsobem zklamal, protože ani trochu nehydratuje.



Maska
Maska nakonec překvapila. A to v dobrém slova smyslu. I když nejdřív jsem byla na vážkách. Při aplikaci jsem měla pocit, jako bych si na obličej nanesla jen větší vrstvu mastného krému. Maska je bílá, ale na obličeji je neviditelná - prostě jako krém. Po zhruba deseti minutách začne maska trošku tuhnout - to aby nás ujistila, že jsme se omylem nenamazali jen krémem :) Po té jsem ji smyla a první reakce byla dost rozpačitá - výsledky nic moc...
Už jsem si myslela, že to je další maska na nic, ale po pár minutách byla pleť krásně hebká a jemná, jako kdybych ji namazala krémem. Dokonce si troufnu tvrdit, že Vám propůjčí onen pověstný pocit tvářičky, jako dětské prdelky :) Takže tahle věcička se sice tváří dost nenápadně, ale ve výsledku dokáže ohromit. Tedy aspoň v mém případě se jí to povedlo :)






Malá poznámka závěrem - vím, že fotky nejsou nic moc, ale snaha byla, chtěla jsem využít sníh, ale okolnosti  se tak trochu spikly... a nepochybuji, že všichni víte, jak Bioderma vypadá ;)


A co Vy? Máte svoji Biodermu? A jste s ní spokojené?

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze, sadu mám taky, micelárku mám ráda, jen ta cena... Krém taky nic moc, já ho mažu spíš na podrážděnou pokožku, protože docela zklidňuje a maska taky není špatná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je asi největší kámen úrazu, to je fakt :) Ale věřím, že i jiné a levnější micelárky jsou fajn - aspoň doufám :)

      Vymazat