23. ledna 2013

Dvojka od Dove

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás recenzi šamponu a kondicionéru od Dove, které jsem našla pod stromečkem.

Znáte ten pocit, když poprvé vyzkoušíte nějaký výrobek a on Vám naprosto sedne? To nadšení a radost? A pak, čím déle ho používáte, tím víc si říkáte - Sakra, proč už to nepůsobí tak, jako poprvé? Co se stalo? Tak přesně na tohle myslím pokaždé, když se na tenhle šampon podívám. Ale popořadě.





Nejdřív jsem byla trošku zklamaná, že jsem dostala zrovna tuhle sadu. Na šampony jsem hodně vybíravá a kondicionér nepoužívám prakticky vůbec. Nanejvýš si na vlasy nastříkám výživu od Gliss Kur, která se nemusí smývat. Ale bohužel, můj milý Ježíšek si zapamatoval jen to, že chci sadu od Dove a nějak ho nenapadlo zkoumat, že v každé taštičce je něco jiného... ale co už :) :)

Ale abych nemluvila jen tak do větru :) Oba výrobky mají hodně společného, takže to nejdřív trochu shrnu. První, co mě uchvátilo, byla vůně. Voní jako něco mezi žvýkačkami a voskem na vlasy, co mi kdysi dávala kadeřnice. Je to krásná a sladká vůně. Konzistence obojího je hustá a krémová, u kondicionéru ještě víc, je doslova tuhý. Šampon má takovou nazlátlou barvu a kondicionér je žluto-bíle pruhovaný. Možná je to vidět i na fotce - ten patvar má být pokus o srdíčko :) Takže potud jsem spokojená, ba přímo nadšená. 

Chválit budu i dál - šampon krásně pění a stačí ho troška. Po prvním umytí byly vlasy hebké, jemné, nadýchané a nádherně provoněné, česaly se skoro samy. Nevycházela jsem z údivu. Bohužel, postupem času jeho zázračné schopnosti kamsi zmizely. Dneska mi vlasy bez problémů umyje, ale jsou prostě takové obyčejné - jako po použití jakéhokoliv jiného šamponu. Vím, že vlasy si na složky jednoho šamponu po čase zvyknou a už není tak účinný, ale po jednom mytí?!

Kondicionér je lehký, dobře se nanáší a bez problémů se vymývá. Vlasy po něm nejsou ulepené ani zatížené. Bohužel jsem ale u něj nepozorovala vůbec žádné účinky. Ani v kombinaci přímo s šamponem Dove, ani s žádným jiným šamponem. Ale jak už jsem psala výše, kondicionéry nepatří mezi věci, které běžně používám, takže mě ani nezklamal. Nic jsem od něj totiž nečekala :)

A mimochodem, oba výrobky obsahují vzácný arganový olej - tedy to je napsáno na obale. O tom, že by byl arganový olej vzácný, silně pochybuji - už jen proto, že se v poslední době vyskytuje téměř v každé nové kosmetice. Kdyby byl vzácný, určitě ho nebudou přidávat do levného šamponu, že :)

Co říci závěrem. Nemůžu říct, že by šampon byl vyloženě špatný. Protože to není. Zažila jsem horší. Mnohem horší. Miluji jeho vůni a pěnu. A kdyby mi napoprvé nepředvedl tak úžasné výsledky, prostě bych ho považovala za další průměrný výrobek. Ale takhle jsem opravdu zklamaná...





A co Vy? Stalo se Vám také, že nějaký výrobek předvedlo dvojí tvář

6 komentářů:

  1. To je opravdu mrzuté. :( Mně se něco podobného stalo s Pantene Aqualight, tedy až na to, že ten byl opravdu a vyloženě špatný, nakonec jsem ho prostě vyhovila. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak on právě není špatný...je normální, ale BYL naprosto super, takže proto jsem tak zklamaná :/

      Vymazat
  2. Tu řadu Nourishing Oil Care mám taky, akorát jiný typ kondicionéru. U mě se zázrak nekonal ani po tom prvním použití. Ale řekla jsem si, že dám téhle dvojce šanci a recenzi napíšu, až to oboje vyplácám celé. Tak třeba to po delším používání začně fungovat :D A to ve mně ta reklama vzbudila takovou naději... http://www.youtube.com/watch?v=u5F1qcMVtZw Právě kvůli ní jsem čekala něco fakt výjimečného....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě většinou nemám moc nervy čekat, jestli to náhodou nezačne působit :D

      Vymazat
  3. Dove je fajn značka! :)
    Vypadají zajímavě

    OdpovědětVymazat