18. ledna 2013

Jak mě Lavera nepřesvědčila

Ahoj, moji milí :)

Momentálně zkouším kosmetiku jako divá, takže čekejte záplavu recenzí :) Dneska se s Vámi chci podělit o svůj názor na výrobky od Lavery, které byly v prosincovém LadyBoxu. Konkrétně krém na ruce a pleťový krém s divokou růží.






24hodinový růžový hydratační krém Bio divoká růže a Bio makadamový ořech

Jak už název napovídá, tenhle výrobek mě tak úplně nenadchnul. Ne, že by byl vyloženě špatný, spíš mi prostě nesedl. Už jen proto, že krém je určený pro suchou a zralou pleť, což není můj případ. Vůně je docela příjemná, nevtíravá, po namazání se ztratí. Konzistence krému je hutnější, i když u něj není vyloženě uvedeno, zda je denní či noční, přijde mi vhodnější spíše na noc - i proto, že regeneruje. Krém mi přijde dost mastný, vstřebávání dost dlouho trvá a stejně mám pořád pocit, že jsem umaštěná a mám nutkání si krém z obličeje setřít. Což, jak jistě sami uznáte, není to pravé ořechové. Co se týče hydratace, tak to není nejhorší a na noc ten krém zase tak špatný není. Redukci vrásek jsem nepozorovala :) Ale jak říkám, je to dáno hlavně tím, že mám odlišný typ pleti a nejradši mám krémy, které jsou co nejlehčí. 





Krém na ruce s Bio pupalkou a Bio makadamovým máslem

Krém na ruce dopadl o stupeň lépe, i když ani tak to není nic, co bych musela mít. Momentálně mám stejně na ruce nejradši tohle máslo od Alverde, takže jiné krémy nemají moc šancí :) Vůně je příjemná, k té žádné výhrady nemám. I konzistence je v celkem v pořádku, krém vypadá, že je celkem lehký. Ale potom nechápu, proč se tak špatně vstřebává a zanechává opět ulepený a mastný pocit. Dokonce se mi až lepí prsty k sobě, což se mi ještě s žádným krémem nestalo a je to pro mě opravdu veliké mínus! 




Oba výrobky jsou přírodní a samozřejmě BIO, což je několikrát zdůrazněno i v jejich názvu. Upřímně řečeno, BIO až tak moc neprožívám. Cena je pochopitelně vyšší - na můj vkus až moc. Zrovna tyhle dva výrobky pro mě představují za hodně peněz málo muziky. Čímž samozřejmě netvrdím, že by mi třeba jiné výrobky od značky Lavera nemohly vyhovovat - mohly, ale asi se to v dohledné době nedozvím... Nakonec jsem si řekla, že když už jsem ty krémy tak pomluvila, udělám jim alespoň hezkou fotku... :) I když fotit něco v tomhle počasí je skoro nadlidský úkol!





A co Vy? Máte zkušenost s touhle značkou?

2 komentáře:

  1. Ten krém na ruce mi taky vůbec nevyhovuje... :) Vzorečky na obličej jsem snad raději vyhodila, ani už nevím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi ta hlavní nevýhoda těch boxů - krém na jiný typ pleti prostě většině sedět nebude... Aspoň, že růžový krém byl jen v pytlíčku - vyzkouším, vyhodím a hotovo :)

      Vymazat