7. ledna 2013

Lednové radosti

Ahoj, 
moji milí :)

I když mi Ježíšek nějakou tu kosmetiku donesl, pořád tady zůstává pár věcí, pro které mé srdéčko zahořelo...  Takže mám pro Vás (a hlavně pro sebe) nákupní seznam na leden :)





Slupovací okurková maska a meruňkový pleťový peeling Freeman
Kolem téhle značky jsem v drogerii vždycky chodila se zájmem - líbily se mi vůně jejich výrobků :) A teď na ně narážím na webu čím dál častěji, takže jsem se rozhodla je vyzkoušet - volba padla na pleťovou masku a peeling - výhodou těchto výrobků je i to, že jsou dostupné v minibalení, takže na vyzkoušení ideální!


Saloos obličejový olej Levandule
Jak už jsem psala tady, obličejový olej se zařadil mezi stálice mojí koupelny. Jen si myslím, že varianta Levandule bude pro moji pleť ještě lepší, takže hurá na nákupy :)


Pleťové mýdlo s čajovníkem a rozmarýnem Oriflame
Zima mojí pleti prostě nesvědčí a ta mi to dává najevo hojnějším výskytem pupínků. A proti těmto potvorám je potřeba bojovat! Z této řady jsem kdysi používala čistící gel a byla jsem s ním docela spokojená, tak uvidíme.


Beauticology od Baylis and Harding England
Chci od nich všechno!! :) U nás se dá tato značka sehnat nejspíš jen v Marionnaud. Jen se obávám, že tahle vánoční sada se sprchovým gelem, tělovým mlékem a balzámem na rty už na mě nepočká... 


Micelární voda Senzibio od Biodermy
Myslím, že všechna další slova jsou zbytečná :) Jen dodám, že tenhle hit všech blogů jsem ještě neměla, takže to bude moje premiéra - a o svoje poznatky se s Vámi samozřejmě moc ráda podělím!


A co Vy? Na co ve Vašem případě Ježíšek "zapomněl"? :)

2 komentáře:

  1. Hehe, na spostu věcí :D To mýdlo je naprosto nejlepší na světě!! Od té doby, co ho používám, se mi plet výrazně zlepšila. V kombinaci s řadou Sébium od Biodermy je to opravdu účinná věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zjistila, že mi moc nevyhovuje ta forma, mycí gel je takový praktičtější :)

      Vymazat