1. října 2013

Krásná na podzim

Ahoj, moji milí :)

Už tak dlouho jsem si nic nekoupila...! :) :) Nebo spíš, už dlouho jsem si nevytvářela regulérní obrázkový wishlist nepostradatelných zbytečností. Až se mi po něm zastesklo. Tak tady ho máme! A protože se nám dostavil podzim, je třeba si dělat radost, vnášet do života barvy a připomínat si léto... :)






Garnier Fructis Miraculous Oil
Narazila jsem na něj nepřímo díky článku u Evelins (jak taky jinak!) a hned mě zaujal. Šampony od Fructisu mám obecně ráda a tehnle olejíček slibuje zkrátit dobu sušení vlasů až o polovinu - to musím mít!

Bourjois Paris Micelární voda
Jediný důvod, proč ji ještě nemám je ten, že se neprodává v běžných drogerkách. Momentálně trpím pocitem tragického nedostatku micelárek (mám jich asi pět...), ale když já tu zázračnou vodičku tak ráda!

Maybelline Color Tattoo Pink Gold
Ještě pořád se mi nechce dávat dost přes svovku za jedny stíny - a když byly v Rosmannovi ve slevě, samozřejmě už neměli ten odstín, který potřebuji... ale chodím kolem nich s toužebným výrazem v očích!

Freeman grepový peeling
Prostě mě ty pytlíčky od Freemana pohltily! I když zrovna na tenhle peeling nemůžu nikde narazit, možná je to znamení, že mám zůstat u osvědčeného meruňkového :)

Freeman jílová maska s avokádem
A když už nový peeling, tak k němu samozřejmě i masku, jak jinak! Čistící jílové bývají fajn na černé tečky a díky vzorkovému balení si člověk může nosit domů pořád nějaké maličkosti pro radost :)

Mua Glamour Nights paleta 
Původně jsem měla zálusk na Glamour Days, ale nejsou už delší dobu k sehnání, což je obrovská škoda. Značka mě láká k vyzkoušení a paleta očních stínů se nikdy neztratí :)

Mua Power-Pout Broken Hearted
To jsem tak jednou otevřela blog Madalenky... :) Rtěnku mám slíbenou od kamarádky z UK, už se nemůžu dočkat :)

2 komentáře:

  1. Tak ať věci seženeš za slušnou cenu a dobře slouží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, pak s tím budu "provokovat" Vás, co jste se pustili do nenakupovací výzvy :) :)

      Vymazat