7. října 2013

Vzorečková výzva - Začínáme!

Ahoj, moji milí :)

Asi už jste si všimli, že moje články nejsou obvykle ničím odlišné od ostatních blogů - přečasto totiž nacházím inspiraci na zajímavé produkty právě u jiných bloggerek (taková Evelin umí i zubní pastu popsat tak poutavě, že si ji letím koupit a blog An. začínám otvírat pomalu z obavami, o čem bude zase čtenáře přesvědčovat, že to potřebují! :) :) ). 

No ale to je asi úděl všech (kosmetických) blogů - novinky, tagy, výzvy... a u jedné z výzev jsem se zastavila i já. Jak jste si jistě všimli, říjen je v blogosféře měsícem nenakupování kosmetiky. Tohle mě nechává celkem chladnou, nenakupuji zas tak moc (škoda, že to nečte můj muž! :) ) a když, tak se ty "zbytečné" nákupy týkají spíše dekorativky (která se ale vždycky hodí a jednou ji určitě upotřebním : ) a nanejvýš micelárek nebo vzorečkových pleťových masek (ach, ten Freeman!). Takže "zakazovat" si jednu rtěnku za pár měsíců nemá moc cenu. 


Ale někdo si k výzvě přidal též spotřebování kosmetických "ležáků" a vzorečků. Tahle část mi už přišla zajímavější. Jednak proto, že to svým způsobem zavání "nakupováním" něčeho nového - jen s tím rozdílem, že všechny tyhle věci už mám doma a navíc jsem zjistila, že byť pečlivě schovávám všechny pytlíčky s šampony z časopisů a mini balení krémů na ruce (ať žijí krabičky krásy!) pro účely cestování, tak zaprvé nikam nejezdíme a zadruhé nejsem ten typ, co by si na víkend nevystačil s pastou na zuby a deodorantem - rozhodně nepotřebuji extra denní a noční krém ani masku na vlasy :) :)


A když jsem dala dohromady všechny ty pytlíčky, tubičky a kelímky, naplnila jsem jimi krabici od bot... Nebo spíš od botiček naší malé - takže toho není zas tolik, ale pořád je to krabice, že :) :) Svým způsobem do výzvy počítám i ležáky - i když ty se opravdu snažím spotřebovávat průběžně, ale spíš je to tak, že mám načatých víc produktů najednou a používám je víceméně náhodně - teď chci vypotřebovat jeden a až pak se vrhnout na další...

Proto moje říjnová výzva zní jasně - vyprázdnit růžovou krabici!  

Možná mezi tím vším "harampádím" najdu nějaký kosmetický skvost. Nebo mě to odradí od dalšího objednávání Ladyboxů - kdo ví? :) :)

P. S. Zatím se držím, pytlíčky mizí a já jsem docela překvapená, jak rychle může kosmetika ubývat, když ji člověk opravdu pravidelně používá :) :) 






A co Vy? Taky Vás nějaká výzva inspirovala?

4 komentáře:

  1. Blogy jsou zlo, hlavně v tom, že to člověk neustále všechno potřebuje. :D
    Já už statečně spotřebovávám ležáky, vzorků naštěstí "zas tak moc" nemám, ale taky se na ně vrhnu.:)
    Tak jsem zvědavá, jak si povedeš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše :) Ale zase by člověk nevěděl o spoustě super věcí :) :)
      Taky jsem na sebe zvědavá, s krémy problém moc nemám, horší to je s vlasovou péčí, tam jsem děsná konzerva :) :) Ale určitě bude článek i na konci :)

      Vymazat
  2. S tím spotřebováním vzorečků, to jsem byla já :-) Každopádně jsem ráda, že jsi v tom se mnou :-) Já mám vzorečky v modré krabici, ale doufám, že za pár týdnů bude moje modrá krabice prázdná, stejně jako tvá růžová :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já vím, že v tom nejsem sama :) Já hlavně doufám, že co nejdřív spotřebuji všechny šampony a kondicionéry, protože už se mi TAK stýská po kokosáčku :) :)

      Vymazat