30. října 2013

Co bylo ve schránce...

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Dnes se s Vámi chci podělit o to, co mě potěšilo v poštovní schránce. A nebudu Vás dlouho napínat - byly to slevy do DM a do Yves Rocher. Takže předpokládám, že většina z Vás je dostane taky (pokud tedy nejsem poslední :) ) a třeba Vás potěší aspoň tolik, jako mě...


Yves Rocher
V tomhle obchodě jsem byla všehovšudy dvakrát, ale díky registraci mi každou chvíli chodí nějaké poukazy na slevy nebo maily s výhodnými nabídkami. Ale popravdě mě to nechává poměrně chladnou. Ovšem aktuální letáček mě hodně zaujal - medvídek i pléd jsou do pozdimní nálady jako dělaní... plus lákadlo v podobě věrnostních bodů navíc a k tomu sleva 40% na jeden vybraný výrobek - myslím, že co nevidět do Yves Rocher zavítám potřetí :) I když, jestli to dopadne jako minule, budou už všechny dárky pryč a já odejdu s nějakým krémem na ruce, co prodavačka vyštrachá z pod pultu :)


DM
Jestli mě Yves Rocher potěšil, nad DM kuponky jsem přímo jásala. Většinou jejich slevové knížky, kromě té dětské, příliš nevyužívám, ale 50% slevy na vybrané výrobky Rimmel prostě nemůžu nevyužít. Jako bonus byl přiložený vzoreček make-upu Stay Matte, který si sice koupit neplánuji, ale ráda ho vyzkouším :) Dále si můžete vybrat třeba pudr Stay Matte (já o něm psala tady), řasenky Scandall Eyes, mono stíny nebo lak či rtěnku Kate.





A kdo uhodne, pro co si do DM půjdu, dostane Zlatého bludišťáka... nebo Zlatou bludišťačku? :) :)




A co Vy? Dostali jste nějaké slevové kupony?

4 komentáře:

  1. Pro další rtěnku Kate? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) :) :) Tak se potom o toho bludišťáka přihlas :)

      Vymazat
  2. tie dm kupony sa dobre oplatia!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se vyplatí, tedy pokud má někdo rád Rimmel :) :)

      Vymazat