24. října 2013

Rybička

Ahoj, moji milí :)

Dlouho jsem pro Vás neměla žádný recept a tahle dobrota si rozhodně zaslouží být zveřejněna :)

Recept je tentokrát můj vlastní :) To tak měli jednou v marketu v akci mražené pstruhy, tak jsem je koupila, protože ryby jsou přeci zdravé. Doma jsem je dala do mrazáku a... a zapomněla jsem na ně! A protože jednou za čas provádím čistku v zásobách, spatřil pstruh opět světlo světa. 

Ale pak nastala otázka - co s ním? Hledala jsem recepty v kuchařkách i na internetu a samozřejmě, když mě něco zaujalo, chyběla mi některá zásadní ingredience. Pak jsem vypozorovala, že skoro vždy se dělá pstruh na másle a s citronem. Rozhodla jsem se přidat ještě provensálské koření (protože koření na ryby jaksi došlo) a lahůdka byla na světě!


Pstruh po provensálsku

Ingredience:
pstruh (já měla mraženého a vykuchaného)
máslo
olivový olej
provensálské koření
citron
sůl

Pstruha opláchneme a dobře osolíme uvnitř i zvenčí, poté ho pokapeme šťávou z citronu. Navrch ještě pstruha posypeme provensálským kořením, které jídlo krásně provoní. Do pekáčku dáme máslo s troškou olivového oleje. Pečeme asi 30-40 minut na 160 stupňů. Já jsem si k rybě připravila ještě opečené brambory a kukuřici s fazolovými lusky restovanými na másle. A hlavně pozor na kosti! :)

Dobrou chuť!




Žádné komentáře:

Okomentovat