28. října 2013

Božská buchta

Ahoj, moji milí :)

Přeji Vám krásné větrné sváteční pondělní dopoledne (uf, to byla fuška! :) )

Jak už jste určitě poznali z názvu, dnes si dáme zase jednu dobrotu.

A rovnou se přiznám, že tenhle recept není ani trošku z mé hlavy, jednoduše jsem ho okoukala ze stránek Markéty (jejíž recepty musí inspirovat snad každého!).

Já jsem ale celozrnnou mouku úplně nahradila moukou obyčejnou hladkou, protože muž by to nejedl a malá ještě celozrnné výrobky nemůže. I když, popravdě, tuhle dobrotu bych klidně snědla sama! :) :) Taky jsem přidala vanilkový cukr a navrch dala ovoce, aby to bylo navíc ještě krásné :)

Tenhle recept si určitě zaslouží, aby byl stokrát opakovaný, sdílený a hlavně, hlavně pečený!


Božská buchta

Ingredience:

Korpus
2 hrnky hladké mouky
2 vejce
velká plechovka ananasového kompotu (napře Clever z Billy nebo Giana)
vanilkový cukr
půl prášku do pečiva

Krém
vanilkový pudink
půl litru mléka
cukr
1 tvaroh
ovoce na dozdobení



Rozmixujeme si kompot i s nálevem, potom přidáme mouku, cukr, vejce a prášek do pečiva. Voilá, máme hotovo! Směs dáme péct do vymazané a vysypané formy na zhruba 30 minut na 200 stupňů. Mezitím si podle návodu na sáčku uvaříme pudink a když mírně vychladne, zamícháme do něj tvaroh a vzniklý krém namažeme na vychladlý korpus. Navrch zdobíme libovolným ovocem (já použila maliny) - nemusí být, ale je to bod navíc :)

Nejvíc mi chutnal krém, jedla bych ho i samotný. Korpus je takový hutnější trošku vlhký, není to rozhodně klasický piškot, ale každopádně věřím, že si pochutnáte :)

Můžete samozřejmě použít i jiný kompot nebo jinou příchuť pudinku a budete mít vždycky něco nového :)







Dobrou chuť!

2 komentáře: