14. října 2013

Fotopostřehy týdne - podzimní móda

Ahoj, moji milí :)

Blog dostává svému jménu a je tady čím dál tím větší ticho... Rozhodla jsem se oprášit jednu spící rubriku a to Fotopostřehy. A když jsem tak přemýšlela, co by stálo za zdokumentování, napadlo mě udělat pár obrázků svého podzimního oblečení. Sice se to trošku vymyká mým obvyklým blogovým rubrikám, ale zase si myslím, že každá změna je vítaná, no ne? A dneska to bude i s vyprávěním - jednak jsem ukecaná a jednak si tyhle kousky zaslouží obšírnější komentář! :)


Maxi psaníčko e-bay


S mými nákupy na e-bay (které vlastně ani tak moc moje nejsou, že Evi :) ) se to má obvykle tak, že si něco vyhlédnu a pak strašně dlouho dumám, jestli si to mám kupovat... obvykle se jedná o položky v řádu maximálně dvou set korun, ale znáte to - korunka ke korunce, e-bay je lákadel plný a člověk by byl za chvíli na mizině :) :) Nicméně, když už si něco zamiluji, tak to musím mít! A tohle psaníčko - ona je to spíš kabelka - jsem od doby, co mi přišlo, prakticky  nedala z ruky. Má ideální velikost, barva se hodí ke všemu a i když mě zlobí zapínání uší (co chvíli se samo odepne!) tak je to jeden z nejlepších nákupů vůbec. Na jaro si ho možná pořídím i v nějaké jiné barvě... :)


Kostkovaný šátek v votočvohoz


Většina mého současného šatníku pochází z votoče. Nebaví mě chodit po obchodech a hledat oblečení, které bych potřebovala a které samozřejmě zrovna nikde nemají. Na votoči se dají najít hotové skvosty za super ceny a já navíc miluji ten pocit, kdy čekám na koupené zboží a nedočkavě vyhlížím pošťačku... :) Získat tenhle šátek byl trochu boj. Respektive, stejný jsem našla u jedné slečny za super cenu, ale ta nekomunikovala, tak jsem musela hledat dál a nakonec sahnout trochu hlouběji do kapsy... ale nelituji toho, šátek je lehoučký, příjemný, veliký a hodí se ke všemu - nebo aspoň já ho ke všemu nosím :)


Kamínkový náhrdelník Gate


Kamínkové náhrdelníky patří ke trendům, ke kterým jsem se musela tak zvaně prokoukat. Jednoduše se na nějakou věc díváte tak často a tak dlouho, že se Vám začne líbit :) Náhrdelník má krásnou mintovou barvu a i když nemám moc příležitostí ho nosit a trošku jsem se bála, že bude pro mně nezvykle mohutný, stejně jsem si ho oblíbila a určitě ho hodně užiju i v teplých měsících.


Sako HM ze second handu


Jeden z parádních úlovků ze sekáče, kde každý kousek stojí 45 Kč. A to jak trička, šaty, svetry, boty... prostě cokoliv. Můj styl nakupování v tomhle second handu vypadá zhruba tak, že vlezu dovnitř, omrknu nejdřív stojan se šaty, pak se namátkou podívám, co mě praští do očí, zhruba odhadnu, jestli mi to bude sedět (fronty na kabinky jsou dost šílené!) a svoje úlovky si pořádně prohlížím a zkouším až doma! Ono za ty peníze... :) :) Sako z HM má pěknou cihlovou barvičku, teplejší podšívku a ideálně se hodí do ještě hezkých podzimních dní. Tohle sáčko mě navíc přesvědčilo o tom, že ani já nemusím v saku nutně vypadat jako krabice!

Svetro šaty od Vietnamců


Tyhle svetro-šaty jsem měla vyhlédnuté už nějakou chvíli, ale pořád se mi nedařilo si je dojít koupit. Zalíbily se mi na první pohled - jsou jednoduché a zároveň zajímavé svým dvojím vzorem, nemají výstřih až do pasu a jsou pěkně teploučké. Váhala jsem mezi touhle a tmavě zelenou barvou - a prodavač mi řekl, že si mám vzít tyhle, že mi budou pěkně ladit ke kalhotám, co jsem měla zrovna na sobě a ty zelené že jsou na mně moc tmavé... byla jsem docela u vytržení, nakonec jsem na pána dala a docela uvažuji, že si je pořídím i v té zelené... :) :)


Podzimní boty z Humanicu



Už jsem skoro přestala doufat, že si nějaké podzimní boty letos pořídím a dopadnu jako loni, kdy jsem šla z tenisek rovnou do kozaček... :) Můj muž mě  navíc popíchnul větou, proč si nekoupím nějaké boty (a pak musel vysvětlovat, co má proti mým teniskám :D ). Oběhala jsem pár nákupních center ale nemohla jsem sehnat nic, co by se mi líbilo... nebo mi sedělo... nebo nestálo majlant... původně jsem si představovala sice nějaké polokozačky na nízkém podpatku, ale když jsem uviděla tyto - navíc s cenou 499 Kč! - neváhala jsem ani chvíli. Sice si do nich musím pořídit ještě gelové vložky, protože jsou trošku tvrdé, ale jinak vyřešily všechny mé pochybnosti ohledně podzimních bot - zda černé nebo hnědé, aby šly ke kalhotám i sukni, aby dobře vypadaly... podpatek jsem sice neplánovala, ale co už, popravdě nepočítám, že spolu budeme navěky a zkusit se má všechno :)


To je asi tak ve zkratce můj podzimní šatník - takže když někdy potkáte někoho, kdo bude mít na sobě svetrové šaty, šněrovací boty na podpatku, kostkovaný šál a k tomu maxi psaníčko, možná jsem to já :) :)


A co Vy? Pořídili jste si na podzim nějaké nové kousky?

6 komentářů:

  1. Botičky jsou krásné, sako je parádní úlovek! :)
    Hezké šatníkové postřehy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky mám ze všeho velikou radost. A hlavně, za tu cenu :) :)

      Vymazat
  2. Super nápad na článek :-)
    Taky jsem měla velký problém s výběrem podzimních bot. Sháněla jsem nějaké pěkné už asi 3 roky a, jak říkáš, šla vždycky z lodiček rovnou do kozaček. Kozačky jsem pak nosila ještě na jaře, protože ráno byla prostě zima a občas se mě někdo zeptal jestli mi v těch zimních botách není vedro :-D Letos jsem taky prolezla úplně všechny obchody s obuví - Deichmann, Baťa, Humanic, CCC a určitě ještě nějaké... A NIC. Až jsem se nějakým nedopatřením dostala do Rena a tam na mě čekaly :-D Byly sice za 1 300, ale vypadají kvalitně a líbí se mi na nich úplně všechno :-)

    Like I See It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu :)
      S botama je potíž skoro vždycky a nejhorší je, že ani ty drahé většinou moc nevydrží - obzvlášť, když má člověk jen jedny a nosí je ještě k tomu ven :) :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky, taky si říkám :) :) ;) A to měli poslední :)

      Vymazat