20. října 2013

Vzorečková výzva aneb Jak mi to jde

Ahoj, moji milí :)

Přeji krásnou slunečnou neděli. Dnes jsem se Vás rozhodla oblažit malým shrunutím, jak si vedu při plnění říjnové výzvy.

Předem bych chtěla říct, že i když jsem výzvu nazvala "vzorečková", zatím se točí spíš kolem cestovních balení (aneb za vzoreček považuji klasický pytlík, jakýkoliv jiný upgrade už je balení :) ) a také kosmetických ležáků (už žádné tři načaté micelárky!).

Taky jsem se rozhodla, že výzva nebude záležitostí jen jednoho měsíce, ale budu v ní pokračovat dál, dokud nebude krabička prázdná. Protože mě to zatím docela baví :)

Co mi jde

Tělová mléka, másla a krémy na ruce (s dvěma čestnými výjimkami) mi přijdou všechny celkem fajn a největší problém mi dělá spíš to, že jsem líná je používat... :) Na tohle miluji vzorečky - jeden pytlíček vystačí sotva na jedno použití a nestraší mi tady roky :)

Co mě překvapilo

Pleťových krémů jsem se trochu bála, ale zatím mi kůže neslezla a i celkově jsem překvapená, jak dobře většinu z nich snáším, i když jsou třeba určené na úplně jiný typ pletí - například krém proti vráskám, že :)

Co mi nejde a nemám ráda

Šampony. Kondicionéry. Balzámy. Toho jsem měla téměř hrůzu a oprávněně. Naštěstí jsem je už spotřebovala a některé nebyly přímo špatné, ale kokosáček je prostě TOP a příště určitě vlasovou kosmetiku ze všech výzev vynechám! :)

A mám pro Vás také čtyři prozatímní "favority".

Nejmilejší výrobek

Tělové máslo NIP+FAB - žádné překvapení, v ležácích je jen proto, že si ho šetřím... tedy, teď už ne :)



Nejdivnější výrobek
Baylis and Harding tělové mléko - divná vůně, krémová konzistence - což by bylo fajn u tělového krému v krabičce, ale dostávejte krém z klasické lahvičky, hydratace nulová - říkám si, kdo to sakra vymyslel?!

Nejpřekvapivější výrobek
Fleur de Santé Clarity denní a noční krém - čekala jsem hrůzu a dostala jsem lehký, příjemný, bezproblémový krém, který bych si sice znovu nekoupila, ale celkově jsem s ním byla spokojená.


Nejhorší výrobek
Lavera krém na ruce - napoprvé mi nepřišel špatný, ale čím déle ho používám, žím víc ho nemám ráda - proč bych se měla mazat něčím, co mi slepí prsty k sobě?! 


To je taková nedělní oddechovka, samozřejmě spotřebovávám dál a určitě můžete čekat další články na toto téma :) :)

A mimochodem, objednala jsem si další Senzabox, tak možná zařadím do výzvy i nějaké novinky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat