31. října 2013

Jak řekla, tak udělala aneb Nákupy nejen v DM

Ahoj, moji milí :)

V poslední době jsem si docela oblíbila takové shrnovací a povídací příspěvky (a to i u ostatních) a tak jsem se rozhodla zase jeden přidat :) Souvisí se slevovými kupony, o kterých jsem psala tady... musela jsem je přeci hned využít :) :)

Takže moje první kroky vedly rovnou do DM a tam ke stojanu Rimmel. Trošku jsem se bála, aby nebyl sortiment už přebraný, ale nejspíš jsem jediný nadšenec, co běžel do drogerie hned vzápětí :) Konec konců, kupony platí až do konce roku, ale proč si neudělat radost hned. Kromě rtěnky - jak jste asi všichni tušili - jsem si vybrala i lak - za plnou cenu by mě nechal chladnou, ale takhle jsem se rozhodla trošku zautrácet :) 






Rtěnku mám v odstínu 105 - shodou okolností jsem se na něj dívala už dříve v Tetě, ale pak jsem si řekla, že další rtěnku nepotřebuji a nechala jsem to být... a dobře jsem udělala! Barva je taková cihlovo-růžová - což takhle zní strašně, ale líp ji posat nedokážu. Na rtech (aspoň na těch mých) vypadá hodně přirozeně a obsahuje miniaturní třpytečky, takže se lehce leskne - což je ale vidět pouze na přímém slunci. Trošku se mi zdá, že na rtech není tak krémová jako moje ostatní rtěnky Kate ale je fakt, že zrovna teď jsem celá vysušená jako treska, takže to může být i tím. A Kate s červeným obalem ještě nemám :) :) S kuponem vyšla rtěnka na 73 Kč.

Lak jsem vybrala v odstínu 307 Grape sorbet - já tak nesnáším to drogerkové osvětlení! Čekala jsem takovou spíš tmavší starorůžovou s maličkými třpytkami a domů jsem si donesla poměrně leský a světle růžový lak... :) Ne, nevypadá vůbec špatně, ale stejně jsem byla dost překvapená :) :) Za lak jsem zaplatila 53 Kč díky poloviční slevě.

Do třetice všeho dobrého jsem si pořídila nejoblíbenější kokosový šampon! Ale tohle je nějaká kokosová limitka, obal je celý modrý, na obrázku je jenom kokos (a voní ještě líp, než ta klasická varianta s kytičkou) a je určen pro všechny typy vlasů (oproti klasice na barvevné vlasy). Ten "obyčejný" jsem tam neviděla, zato z limitky jsem si všimla také masky. Tak uvidíme, jestli to bude nějaká změna a kdy se vrátí do regálů ta klasická varianta.

Potom jsem zašla do Gate - což je v poslední době asi můj nejoblíbenější obchod, respektive asi jediný, kde si vždycky vyberu - nebo spíš se mi zdá, že se tam dají najít super kousky za fajn ceny. A ne, že by v našem slavném nákupním centru bylo těch obchodů zase tolik :) :)

První, po čem jsem bez váhání sahla, byla vínová průhledná košile. Tenhle rok jsem koupila (a nosila!) snad víc košil, než za svůj předchozí dospělý život dohromady (školka se nepočítá! :) ). Košile má "stříbrné" knoflíčky - docela příjemná změna v záplavě zlatých doplňků, stojáček a rukávy se dají regulovat a nosit jako dlouhé nebo tříčtvrteční. Vyšla mě na celých 148 Kč (baví mě ty Gateovské ceny) a byla to láska na první pohled :) :)

Dál na fotce můžete vidět na první pohled obyčejné pruhované modré triko. Ale na první osahání a oblečení zjistíte, že je z neskutečně příjemného a pružného materiálu, je dlouhé skoro pod zadek a má dlouhý rukáv. Vyšlo na 198 Kč mám pocit, že si možná pořídím ještě jedno, protože přesně takový kousek jsem potřebovala pro nadcházející zimní dny.

Pořídila jsem si také růžové tepláky, ale na těch není nic k focení a navíc je mám už na sobě :) :)





A co Vy? Ulovili jste něco zajímavého za super cenu?

5 komentářů:

  1. Pre tvoju informaciu: Balea kokosova rada na farbene vlasy sa prestala vyrabat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, hned jsem o něco chytřejší :) Na jednu stranu je to škoda, ale zase ta nová líp voní. Zmátl mě ten nápis limitovaná edice :) :)

      Vymazat
    2. Ahoj. Som rada, ak som trochu pomohla :)
      Tento novy kokosovy sampon Balea na kazdodenne umyvanie pre vsetky typy vlasov je skutocne limitovana edicia. Uz si ho skusala? Si s nim spokojna? Zvazujem jeho kupu, ale pomohla by mi nejaka recenzia. Planujes o nom coskoro pisat? Na nijakom inom blogu som o nom este nic necitala. Bola by si prva a originalna. Len taky maly typ pre teba :) Vela ludi ho zboznuje a asi netusia, ze uz ho prestali vyrabat. Teda podla nemeckej stranky DM momentalne nie je v ponuke.
      Na farbene vlasy ma Balea novu radu s vonou cerveny pomaranc a moringa (sampon, kondicioner a 2 minutuva kura/maska). Na Slovensku som ich uz v DM videla.
      Prajem vela chuti a inspiracii pri pisani tvojho blogu :)
      Velmi by ma potesil clanok o balzamoch na pery a kremoch na ruky. Zuzana

      Vymazat
    3. Páni, díky moc za tak dlouhý příspěvek i milá slova :) Zatím jsem ho nezkoušela, mám ho chvíli, ale určitě o něm potom napíšu. S balzámy na rty mám trošku problém, moc mi žádný nevyhovuje, ale jeden článek se chystá, o krémech na ruce jsem zatím napsala dva články, ale když jsme u té DM, určitě doporučuji tělové máslo Alverde - super je se žlutým melounem, ruce si vlastně krémem ani moc nemažu, spíš těmi másly.

      Vymazat
    4. Dakujem za radu :) Alverde telove masla som mala/mam vsetky vone, ktore boli/su v DM :) Na zimu su super. Zuzana

      Vymazat