2. listopadu 2013

Vzorečková výzva naposledy aneb Finišujeme

Ahoj, moji milí čtenáři!

Dnes mám pro Vás poslední článek na téma Říjnová výzva - v mém případě "vzorečková" a "ležáková". Jak to všechno začalo a probíhalo se můžete podívat tady, tady a tady :)

Musím říct, že moje výzva je tak nějak časově neomezená. Vlastně se z ní stala už taková rutina, takže se pořád mažu vzorečky krémů z růžové krabičky (a už tam skoro žádné nezbývají) a ležáky spotřebovávám pěkně jeden po druhém. A víte co? Dělá mi to radost. Když to vezmu kolem a kolem, nikdy dřív jsem nepoužívala víc druhů téže kosmetiky najednou - taky jsem si vystačila s šamponem a pleťovou vodou, to jen tak na okraj :) A vlastně jsem ani moc nechápala, proč má někdo otevřených třeba pět šamponů a používá je na střídačku. Popravdě, nechápu to dodnes :) Ale už vím, že kosmetika je hlavně o hledání toho pravého produktu. A taky vím, že asi není možné používat jeden šampon/krém/make-up celý život. Dokonce ani celý rok. Protože svět se mění a my s ním :) :)

Od téhle výzvy jsem si také tak trochu slibovala (kromě uvolnění místa v koupelně, samozřejmě :) ), že mi pomůže lépe odolávat objednávání krabiček krásy. I když nejsem žádná "notorická boxařka", přeci jen se mi ty krabičky a lahvičky a pytlíčky doma docela hromadí... a, popravdě, málokdy jsem z boxu opravdu nadšená. 

No a co z toho všeho nakonec vyplývá? Původně měla být na tomto místě jakási statistika, kolik těch lahviček a pytlíčků jsem vypotřebovala, ale pak jsem si řekla, že to nebudu přehánět. Navíc, cestovní balení mizí o poznání pomaleji než pidi vzorky (za které vděčím především jedné akci v lékárně :) ). 

Takže jenom tak zhruba - a abych Vás neošidila o obrázky a taky pro Vaši a mou přestavu, jsem spotřebované produkty vyškrtala v původních fotkách :)

Produkty na vlasy
Jsou pryč, hurá, už nikdy nechci experimentovat s šampony! :) Koncicionéry a další "vylepšovátka na vlasy mi přišly o něco použitelnější (a všechny na jedno brdo :) )

Produkty na pleť
Úspěšně mizí. Popisky na krabičkách ohledně typu pleti nejsou tak úplně od věci. Ještě nejsem tak stará, aby mi vyhovoval krém na vrásky, jupí! :) Docela jsem si oblíbila krémy od Vichy. Ale moje peněženka mluví jasně pro drogerku :)

Produkty na tělo
Úspěšně doháním resty. Zjišťuji, že potřebuji velké balení tělového másla a tím se můžu mazat podle libosti. Nahradí mi krémy na ruce, nohy a tělo a navíc fungují. Samozřejmě až dopotřebuji ty másla, co mám doma, že :)

Dekorativka
Na fotkách níže můžete vidět pár pytlíčků BB krémů. Zkoušela jsem ten se šněčím sérem od Skin 79 a taky jeden od Vichy, ale bohužel mi ani jeden neseděl barevně. Skin 79 byl navíc opravdu hodně mastný a tak jsem se pořád nemohla zbavit dojmu, že na sebe mažu ty šneky, prostě nic moc pocit, přátelé! :)

Ostatní
Nemám ráda balzámy na rty - téměř všechny bez výjimky vysušují :( Séra na pleť jsou fajn. Už dlouho nechci vidět žádnou pytlíčkovou masku :) :)






Gratuluji Vám všem, kteří jste přežili moje (téměř) filozofické úvahy o kosmetice a o životě :)

A víte co? Já si to nenakupování dám v listopadu!

A co Vy? Dodrželi jste svoje výzvy?

2 komentáře:

  1. Pěkný článek. :) Moje pocity po absolvování jsou ostatně podobné, taky nějak teď nemám náladu na experimenty. :)
    A jinak, z balzámů na rty doporučuju nějaký přírodní bez ropy, ty nemají takovou tendenci vysušovat, protože nedělají na rtech povlak, ale vpíjejí se. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, opět jsi nezklamala :) :) No jo, člověk si najednou uvědomí, kolik toho doma vlastně má a kolik toho opravdu potřebuje :)
      Já dva přírodní balzámy mám a jsou super a taky mi kupodivu vyhovují srdíčkové od Dermacolu :)

      Vymazat