26. listopadu 2013

Makeup shop

Ahoj, moji milí :)

Možná jste si všimli, že se nahoře na liště objevila nová záložka Nákupy. Pokud ano, palec nahoru! :)

Původně jsem tam chtěla přidávat pouze články o koupených novinkácha a také mé oblíbené obrázkové nákupní seznamy, ale pak mě napadlo tuto rubriku trošku rozšířit o mini recenze na různé e-shopy, kde jsem nakupovala. Tedy ne, že bych přes internet objednávala kosmetiku nějak zvlášť často, ale i tak se chci s Vámi podělit o své zkušenosti. Ostatně, první vlaštovka se objevila už v recenzi na MUA kosmetiku.


Make up shop


Objednávala jsem zde MUA paletku Glamour days. Jediný obchod (včetně oficiálního českého MUA e-shopu), kde byla skladem, navíc za super cenu 179 Kč. Poštovné je při platbě předem pouhých 39 Kč a na dobírku 79 Kč, takže se opravdu vyplatí i objednat jen jednu levnou věc. Opravdu příjemně mě překvapila rychlost vyřízení a doručení. Ve čtvrtek jsem poslala peníze, v pátek byla objednávka vyřízena v pondělí už jsem měla zboží doma! Obchod mi posílal maily při každé změně stavu objednávky, takže jsem měla dokonalý přehled. Také velmi kladně hodnotím zabalení zboží - kromě toho, že byla paletka zaslána v bublinové obálce, byla také obalená mnoha vrstvami bublinky, aby se minimalizovalo riziko poškození. Obchod nabízí značky Famous, Fashionista, Look Beauty, Madre Bees, MUA, Real Techniques, VIVO.

+ nejvíce oceňuji rychlost dodání a také nízkou cenu poštovného

- není vždy všechno skladem, přivítala bych i širší sortiment, např. Sleek




2 komentáře:

  1. Moc pěkná paletka. :) Taky mám ráda, když mě e-shop informuje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi dalo práci ji sehnat! :) Docela mě teď MUA baví :) Možná bude na paletku v budoucnu i samostatná recenze... uvidíme :)
      Jojo, informovanost je základ :)

      Vymazat