13. listopadu 2013

Mé oblíbené blogy

Ahoj, moji milí!

Dnes mám pro Vás takový oddychový článek (ne, že bych snad psala nějaké jiné, že :) )

Pár svých nejoblíbenějších blogů mám v odkazech přímo tady na stránce, ale sleduji jich víc. Nebo spíš prohlížím, docela nerada se k ostatním blogům připojuji, vlastně ani nevím proč, ale když se mi někde líbí, dám si stránky do záložek a potom projíždím jeden po druhém :)

Pokusila jsem se je rozdělit do kategorií, ale neberte to tak moc doslova :)

Móda


Francebaby 
Troufnu si tvrdit, že moje nejoblíbenější módní bloggerka. U ní jsem také jen tak mimochodem poprvé viděla e-bayové psaníčko z tohoto článku. Jitka vyznává jak elegantní tak sportovní módu, já zbožnuju její variace se sáčky a podpatky.

Terezka je zaměřená zase o něco více na elegantnější módu, točí také moc pěkná videa a i její přítel je blogger :) Má ráda jednoduchost a čistotu stylu.

Anička je z těch tří nejmladší a asi i v oblékání nejhravější. V jejím věku bych se také chtěla oblékat jako ona!


Kosmetika


Tady zmíním jen jednu stránku (protože ostatní mám na liště na blogu, ne, že bych nikoho jiného nesledovala!)
Stáňa píše hodně o kosmetice Yves Rocher a také se mi zdá, že se u ní objevují trošku jiné produkty, než u ostatních. Také se mi líbí její styl psaní a blog celkově.


Jídlo


Vlastně jde "jen" o kuchařku k blogu Fitness girl, ale i tak ho doslova žeru! :)

Jedním slovem nádhera. Ani nevím, jak ho popsat, podívejte se a zamilujete se!

Recepty dětem - ne, nebojte se, nejedná se jen o návody na přípravu mrkvového pyré ale mnohem víc zajímavých jídel. A koneckonců, dětem se vaří z těch nejlepších surovin, takže se nějakou tou kašičkou můžeme inspirovat i my dospělí, nebo ne? :)

Knížky


Jak moc nemusím stránky na blogspotu, téhle to odpouštím. Poutavé a čtívé recenze jak na klasiku tak na moderní tvorbu potěší všechny knihomoly


E-bay recenze


Stýblice
Oblečení, kosmetika, dolňky, věci na mobil... vše, co můžete najít na e-bay

Atigu
Zaměřené hodně na oblečení a též za stránky jako Alliexpress, Everything5pounds a podobně


Ostatní


Přiznám se, že sem se chodím hlavně kochat perfektními fotkami. A i články se tu najdou zajímavé, ne že ne :)

Svět na hony vzdálený mé všední každodennosti - a proto do něj ráda nahlížím!

Můj blond blog  
Ouftity, úžasné recepty a články ze života


Ty velké a známé



A pak je tady pěkná řádka blogů, na které narazím třeba jen jednorázově, chodím na ně nepravidelně, sledovala jsem je dřív nebo mi jsou blízké jen částěčne... ale to bych mohla vypisovat do nekonečna :)

A co Vy? Sledujete některé moje oblíbence?

Žádné komentáře:

Okomentovat