5. listopadu 2013

Blog má rok... a co dál

Ahoj, moji milí :)

Tenhle článek měl původně vypadat úplně jinak - taková ta klasika o tom, kolik jsem publikovala článků a kolik mám čtenářů - ale o to Vás nepřipravím, nebojte :)

Ale nejdřív Vám musím oznámit, že na blog teď budu mít čím dál tím méně času... respektive, až do dubna by to mělo jít tak nějak normálně, potom se mi narodí druhé miminko :) :) Tak a je to venku :) Ne, že by teď bylo času nazbyt, ale občas se dají domácí povinnosti trošku ošidit, ovšem miminko, to je jiná :) Taky budu asi víc utrácet za výbavičku než za rtěnky a šampony, co si budeme povídat. Ale nějaké odreagování bude potřeba tím spíš, takže úplně bych blog opouštěla jen hodně nerada.

No a teď si konečně povíme, co se za ten rok na blogu událo :)



Publikovala jsem celkem 136 článků (což je průměrně 11 článků za měsíc a 2,5 článků týdně - to jsem si odpustit nemohla, tu půlku :) )

Nejvíce jich je v rubrice kosmetika, nejčastěji zastoupená značka je Oriflame.

Zhruba třikrát jsem změnila vzhled blogu - od té nejzákladnější šablony k dnešní růžovo-bílé kombinaci, která se mi ještě neomrzela :)

Nejčastějším zobrazeným článkem byla recenze na knihy o princezně Sultaně - 169 zobrazení. 

Celkem jste na stránky klikli už 7 000x!!! A mám dvanáct pravidelných čtenářek :)

No a to je vlastně asi tak všechno :)

Hlavně bych Vám chtěla říct, že si hrozně moc vážím všech svých čtenářů - těch pravidelných i náhodných a obrovskou radost mi dělají hlavně všechny Vaše komentáře, takže se nebojte a komentujte :)





















A infantilní obrázky naprosto přesně vystihují moji náladu, už jsem miminku pořídila i medvídková bodyčka, takže mě pro tentokrát omluvte :) :)

4 komentáře:

  1. Tak ať se miminku daří a přijde na svět spokojené. :) Můžeš pak dělat recenze i na miminkovskou kosmetiku... ;)
    A já to tu budu číst i když bude méně článků, jsem docela nenáročná... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to mě nenapadlo... ale tady by to asi stejně nemělo ten správný ohlas :) :)
      Díky za přání, miminku jsem to vyřídila ;)
      A uvidíme, jestli bude čas a taky síla :) :)

      Vymazat
  2. Gratulujem k miminku a aj k 1. vyrociu blogu :) Vela stastia zelam. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, doufám, že blog bude fungovat dál, když mám tak milé čtenářky :) :)

      Vymazat