21. listopadu 2013

Neutrogena - zachaňuje nejen norské rybáře :)

Ahoj, moji milí :)

K napsání tohoto článku mě "přimělo" nastalé téměř zimní počasí. Které samozřejmě k podzimu patří a určitě má něco do sebe, ale vysvětlujte to mým rukám, které tiše trpí... Tedy, hodí se spíš napsat trpěly, teď už vím, jak jim pomoci.

Už kdysi dávno, někdy na střední škole, se mi začal dělat na hřbetech rukou exém. Tedy, abych byla přesnější, podle jedné doktorky to exém není, podle jiné ano, každopádně s příchodem zimy začnou moje klouby na rukou svědit, loupat se a praskat do krve. Nic moc, to mi věřte. Obyčejné mytí rukou je utrpení, o takovém umývání nádobí ani nemluvím... Dostala jsem na to sice předepsanou mastičku, ale že by mi opravdu pomohla se říct nedá.

Uplynul nějaký čas, exém se sám od sebe trošku zklidnil a pár měsíců byl klid. Ale najednou to tady bylo zase - známé příznaky, ten samý průběh, pomoc v  nedohlednu. Až mi kamarádka, které za to budu do smrti vděčná, řekla, že má to samé a poradila mi krém na ruce Neutrogena. Nelenila jsem a běžela do lékárny. Po prvním použití mi bylo jasné, že ho už nedám z ruky a to doslova! Pojďme se na ten malý-velký zázrak podívat z blízka!


Intenzivně regenerační krém na ruce Neutrogena



Obal
Klasická plastová tubička ze zúženým aplikátorem, díky kterému můžete dávkovat přesně to množství, které potřebujete. A věřte mi, že stačí doslova kapka a úleva je neskutečná. Jinak na obal nic výjimečného není, ale je plně funkční a to se počítá.

Vůně
Zkuste si představit něco mezi vazelínou a Indulonou :) Samozřejmě to není žádný módní hit, ale ani nic otravného nebo vtíravého. Prostě celkem čistá vůně, asi Vás přímo neokouzlí, ale o to tady vůbec nejde.

Konzistence
Příjemně krémovo-gelová, lehoučká, chladivá, dokonale se roztírá a okamžitě se vsákne. Stačí opravdu minimální množství a proto i nejmenší, 15 ml balení vydrží téměř věčně.

Účinky
Po aplikaci přichází okamžitá a dlouhodobá úleva. A věřte mi, když jsem ho začala používat, měla jsem kůži na kloubech vysušenou a rozpraskanou do krve a jakýkoliv jiný krém to jenom zhoršil :( Ruce jsou krásně jemné, vyživené, zklidněné, ošetřené... mám pokračovat? :) :) Mohla bych sem  napsat ještě tisíc superlativů, ale shrnu to jednoduše - opravdová úleva pro trpící pokožku rukou!

Kdysi byla Neutregena dostupná spíše jen v lékárnách, teď už ji běžně prodávají i například v Rosmannu nebo DM, i když jsem tam přímo tu "svoji" verzi neviděla.

Cena za 15 ml cca 100 Kč, vydrží téměř věčně! :)


















A co Vy? Také potřebujete na zimu nějakou kosmetickou záchranu?

Žádné komentáře:

Okomentovat