24. listopadu 2013

Dopis Ježíškovi

Ahoj, moji milí :) :)

Ať chceme nebo ne, Vánoce jsou tu přesně za měsíc. A s nimi se jistě množí i otázky Vašich blízkých, co že byste si přáli pod stromeček.

S dárky je to těžké. Buď se mi nechce čekat až do Vánoc a to, co se mi líbí si koupím hned, případně vím, že Ježíšek by se na to moc netvářil (další KABELKA?! :D ), případně moji blízcí nenavštěvují příslušné obchody a ani nefandí nakupování po internetu nebo prostě nemůžu na nic přijít...

Tento rok to ale bylo úplně jednoduché. Každý rok si přeji knížky - letos, snad úplně poprvé od mých zhruba 12 let není na seznamu žádný Jeffery Deaver! Za to tu máme něco na téma zdravý životní styl, společenský román, něco málo o mateřství a jednu sondu do ženské duše. Samozřejmě nesmí chybět nějaký pěkný doplněk - tu kabelku prostě chci! a něco z kosmetiky, když už jsem ta bloggerka ;)

Třeba Vás můj seznam inspiruje - ať už jako typy na dárky pro ostatní nebo při sestavování vlastního dopisu Ježíškovi :)






Jak být ženou - Caitlin Moranová

Na tuhle knížku jsem narazila u Růžové pandy a hned mě zaujala. Pravdivý a sžíravý pohled na ženství, jak ho vnímá dnešní společnost. Od knížky si slibuji nadhled, oddych a taky snad pár námětů k zamyšlení. Myslím, že půjde o nadčasovou knížku, ke které se budu vracet...

Kdo miluje nejvíc - Tess Stimson

Po přečtení knihy Manželka, která utekla (recenze tady) jsem pátrala po dalších autorčiných dílech. Ono číst další knížky s určitým - vysokým - očekáváním bývá dost ošidné, ale recenze jsou fajn a téma mi bude hodně blízké - snad až na ta dvojčata... Ale chůva by se hodila taky, ne že ne :)




Ovládni svůj metabolismus - Jillian Michaels

I když je internet plný dobrých a osvědčených rad na téma zdravé stravování, správný jídelníček a s tím související redukce váhy, já jsem prostě ten typ, co si nejradši vleze do postele s knížkou. A myslím, že jméno Jillian Michaels je určitou zárukou kvalitních a ověřených informací. Není špatné mít všechny poznatky pohromadě a vždy po ruce. Každopádně to bude uričtě skělý pomocník při boji s poporodními kily navíc :)



Vyčuraná máma - Laurie Kilmartinová a další

Jak se nezbláznit z výchovy dítěte pohledem amerických matek. Ano, ano a stokrát ano. Prostě potřebuji vědět, že v tom nejsem sama :) :)

"Chtějí všechno, co máte, a chtějí to hned. Je jim fuk, že vám zničily břišní svaly a sexuální život, a rozhodně je jim naprosto ukradené, že jste na dnešek spala jen čtyři hodiny. Děti a jejich protoverze, kojence a batolata, nezajímá hypotéka, důchodové spoření či to, že kvůli nim máte o patnáct centimetrů delší prsa. Chtějí, abyste dala v práci výpověď a věnovala se pouze jim." 




Vintage Romance Paletka Sleek

Láska na první pohled, paletky Sleek bych chtěla snad všechny, dost vážně uvažuji o tom, že se stanu sběratelem :) Každopádně si myslím, že je to výrobek s perfektním poměrem cena/kvalita (doma už mám Oh So Special a rozhodně si pořídím i Original). A co bych to byla za (skoro) kosmetickou bloggerku, kdybych si nepřála aspoň jednu kosmetickou věc? :) :)





Kabelka HM

Když jsem ji toužebně obhlížela v obchodě, manžel pronesl cosi o trpělivosti a o Ježíškovi... snad to myslel tak, jak to vyznělo :) Každopádně černou, jednoduchou a přiměřeně velkou kabelku, co se dá nosit přes rameno rozhodně potřebuji, Ježíšku! A tahle se mi navíc i opravdu líbí :)






Sama jsem zvědavá, jak se s mými přáními letos Ježíšek popasuje. Na knížky dostane jako tradičně seznam, o kabelce ví a paletka bude asi tradiční dárek "udělej si radost sám" :) :) A nepochybuji, že do Vánoc ještě narazím na pár věcí, co rozhodně nutně potřebuji!

A co Vy? Také už jste napsali dopis Ježíškovi? :)



2 komentáře:

  1. Já mu ho píšu osobně, ale na seznamu je letos váleček na těsto, nějaké ty knížky, krémy od Natura Siberica, a podobné zábavné věci. :)
    Tvůj seznam je taky zajímavý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váleček na těsto je super dárek - ono je často lepší dostat něco praktického než nevyužitelný nesmysl. A jaké knížky? Třeba se ještě inspiruji :)

      Vymazat