5. října 2013

Milovaná micelárka Mixa

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás článek o micelární vodě, které je všude plno. Takže jsem nejdřív trošku váhala, zda přidávat další kapky do moře. Ale na druhou stranu si říkám, že (pro mně) tak dobrý výrobek by byla škoda nepochválit. Jen tedy doufám, že "ach ne, další článek o micelárce" nikoho neodradí od koupě, protože to by byla vážně škoda :) :)


Micelární voda pro citlivou pleť Mixa

Asi už jste si všimli, že micelární vody patří k mým oblíbeným výrobkům a proto často šmejdím po drogeriích (a hlavně po internetu :) ) a hledám další a další drogerkové kousky, které bych mohla ozkoušet. Ale tuhle micelárku jsem hledat nemusela, nelze ji totiž v médiích ani v obchodech přehlédnout! Na jednu stranu to možná někoho odradí, na tu druho je reklama mocná a ovlivňuje nás, ať chceme nebo ne. Každopádně, na stojany se značkou Mixa - ať je to micelární voda, pleťové krémy nebo CC cream (který mě taky docela zajímá!) už narážím pomalu i u nás na vesnici v Jednotě :) :) Na reklamu moc nedám, ale blogy jsou plné pozitivních recenzí a já prostě drogerkovým micelárkám nedokážu odolat! :) Ale už dost řečí, pojďme se podívat micelárce na zoubek!


Balení
Stejně, jako je třeba u Lirene nejvíc diskutovaná její "lepivost", u Mixy jde zase o obal. Konkrétně o dávkovací pumpičku. Popravdě z ní taky nejsem nadšená, s trochou cviku se sice dá docílit toho, aby micelárka kapala jen na vatový tamponek a nestříkala po celé koupelně, ale upřímně - vážně má někdo (jako já) po ránu, ještě se zalepenýma očima a v polospánku, náladu na poměrně složitou manipulaci s nevyzpytatelým dávkovačem? Přiznávám se bez mučení, že jsem ji prostě přelila do jiné prádné lahvičky s klasickým uzávěreme a mám klid :) Jinak je obal takový dost jednoduchý, řekla bych až obyčejný, za mně nic, co by poutalo pozornost, na druhou stranu se Mixa prezentuje jako lékárenská kosmetika a ty jsou určitou strohostí obalů známé. Takže pumpička mě sice od dalšího nákupu neodradí, ale oritginální obal používat stejně nebudu!

Vůně
Micelárka je voda. Proto by neměla nijak vonět (a taky by neměla lepit, štípat a vysušovat, když už jsme u toho - vítejte ve světě klamavé reklamy!). Mixa sice tenhle bod nesplňuje, ale voní jemně, řekla, bych trošičku ovocně a jenom při přímém přičichnutí k lahvičce. Rozhodně to není žádná divoká nebo chemická vůně, dokonce mi nepřipomíná ani žádnou jinou kosmetiku. Takže ve výsledku spokojenost :)

Účinky
Oči odličuje lehce a beze zbytku (hurá!), při aplikaci neštípe. Na pleti se chová jako "ukázková voda" - žádné lepení, pálení, štípání, pnutí - jen příjemný pocit čistoty a svěžesti, který mám tak ráda u červené Biodermy a vyžaduji ho u každé micelárky. V tomhle Mixa jednoznačně poráží všechny mnou dosud vyzkoušené drogerkové micelárky - dokonce předběhla o stupínek i do té doby nejoblíbenější Dermacol. 


Micelární vodu od Mixy seženete doslova na každém rohu za cenu v akci lehce pod stovku, za plnou cenu jsem ji snad ještě ani neviděla :) :) 


Asi je patrné, že tahle micelárka mi dělá jen radost, rozhodně si ji budu kupovat pravidelně (samozřejmě až dopotřebuji staré zásoby a ozkouším nakoupené novinky :) :) ) a určitě ji doporučuji alespoň vyzkoušet i Vám!










A co Vy? Odradila Vás Mixa nebo nalákala?

2 komentáře:

  1. Já ji koupila ještě asi čtrnáct dní před rozjetím reklamních kampaní, prostě jsem hledala něco na odličování... A bác, je to láska jako trám. Ačkoliv teď mě docela láká i ta nová od L'Orealu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O L´Orealu mi ani nemluv :) :) Prý je taky dobrá. Mixa je super, opravdu příjemné překvápko :)

      Vymazat