26. října 2013

Vzorečková výzva aneb Moje ležáky

Ahoj, moji milí :)

Sešlo se mi teď docela dost předpřipravených článků - a i když mi instinkt říká, že bych si je měla radši schovat na obodí "krize" - která se neodvratně blíží! - rozhodla jsem se přispívat opět co nejčastěji :) 

Dnes Vám přináším další střípky říjnové výzvy. Jak už jsem se zmiňovala na začátku, místo nenakupování jsem si dala za úkol spotřebovat nashromážděné vzorečky a také kosmetické ležáky - nebo-li výrobky, které jsem začala používat, ale z nějakého důvodu mi neseděly a proto jsem je odložila "na později". Ale zároveň to nejsou úplné propadáky, ty rovnou vyhazuji!

Pojďme se tedy podívat, co by mělo už brzy z mé koupelny nenávratně zmizet ve prospěch něčeho lepšího :)







Krém na ruce s olivami Oriflame


Není špatný, ale zrovna se mi sešel s několika dalšími krémy které jsem používala radši a na tento jsem nějak pozapomněla.



Tělové máslo s vůní pomeranče Alverde


Mám ho ráda, ale nosila jsem ho v kabelce, kde neměl skoro žádné využití. Hanba mi! :)
Recenze zde


Odlakovač


Klasika z drogerky, ale vždycky radši sáhnu po odlakovacích tamponcích, jak jsem ostatně psala tady.


Tělové mléko Baylis a Harding



S vypětím sil jsem tohle mléko konzistence krému přendala z naprosto nevyhovující (a už vyhozené) lahvičky do kelímku, odkud se dá konečně nabírat. Mimo to mi moc nevyhovuje vůně a ani hydratace není nijak oslnivá.



Micelární voda Lirene



Používám na ranní čištění pleti, bohužel se s ní nedají pořádně odlíčit oči a tak si ji už znova nekoupím, jinak by nebyla špatná.
Recenze zde



Krém na nohy s vůní skořice Oriflame




Tenhle krém má hodně výraznou až vtíravou vůni a spíš průměrnou hydrataci, takže žádný šlágr. Jedná se o jakousi limitku, takže už stejně není k sehnání.






Pleťová voda Nivea Visage Young



Pozůstatek mého boje s akné. Pleťová voda sama o sobě není vůbec špatná, ale po objevení micelárek už se k ní vracet nechci a nebudu. Sorry :)




Bezoplachový balzám Gliss Kur



Poslední zbyteček, který ne a ne dojít! Mám ho v podstatě ráda, je fajn na rozčesávání vlasů, jen chci prostě vyzkoušet zase něco nového. Nevylučuji, že si ho zase někdy v budoucnu koupím.
Recenze zde


Kondicionér na vlasy Dove


Možná si vzpomenete, že jsem ho dostala loni pod stromeček. Ne, že by byl vyloženě špatný, jen mám radši bezoplachovou péči a kondicionér používám spíš jako pěnu na holení - na což je super a navíc krásně voní :) Recenze zde



Ústní voda Donto dent z DM



Měla jsem modrou variantu a ta byla fajn. Tahle sensitive má příchuť silně připomínající Pitralon (pro neznalé - ta nejlevnější voda po holení!) Je pravda, že časem jsem si na to jakž takž zvykla, ale rozhodně už ji nechci nikdy víc vidět!




Tělové mléko FA Nutri Skin



Zakoupené snad za 20 Kč v jakémsi výprodeji v Tescu. Je fajn, pěkně voní, dobře se roztírá, hydratace je průměrná, jen jsem prostě líná ho používat pravidelně :)



Micelární voda Blanchette B



Pravý opak Lirene, co se týče použití. Na odlíčení očí skvělá, na pleti nesnesitelně pálí. Používám ji celkem pravidelně, jen se nelíčím tak často, aby ubývala rychleji.
Recenze zde




Tímto slavnostně slibuji, že už bude jen jeden článek o výzvě - ten závěrečný :) :)

2 komentáře:

  1. Ale pěkně se snažíš, jen tak dál... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no, už skoro nevím, jak vypadá moje "obvyklá" kosmetika :) :)

      Vymazat