17. října 2013

Pečící postřehy

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás článek se dvěma recepty tak trochu jinou formou. Oba recepty jsem našla na webu mimibazar (myslím, že netřeba blíže představovat) a to nikoliv cíleně, ale spíš náhodou. Respektive, hledala jsem recept na mrkvové muffiny a na buchtu s hroznovým vínem a shodou okolností mi to našlo i ty mimibazarové. Líbily se mi a proto jsem se rozhodla je použít - ale nechtělo se mi recepty jen tak slepě opisovat a proto jsem Vám přidala jen odkazy a fotky :) 

A tady je pár mých postřehů, co se pečení týče

- sousedé si (nejspíš schválně) vytváří nadúrodu ovoce a pak hledají někoho, komu by přebytky vnutili... často jsem na ráně já (a pak pochoduji po vesnici s pytlíkem třešní v ruce). Tímto svým milým sousedům děkuji a slibuji, že se s nimi zase příště podělím o naše broskve, kterých máme pravidelně zhruba metrák... :D

- péct se dá i z mrkve, což je super - nejspíš se nám v lednici sama rozmnožila, protože TOLIK jsem jí určitě nekupovala! :)

- pokud se muž sám od sebe nabídne, že zajede do Tesca pro prášek do pečiva - který si zapomínám koupit a zrovínka v sobotu odpoledne jsem NUTNĚ potřebovala péct - a potom místo prášku do pečiva doveze prášek do perníku, je na místě pěkně poděkovat a ozvláštnit buchtu troškou té perníkové příchuti :)

- nebýt internetu, tak nepeču! 

- fotit jídlo - a obzvlášť dezerty - na blog je dost náročné - buď mi to někdo okamžitě sní, nebo to není vůbec fotogenické, ach jo! :)

- mrkvové muffiny určitě vyzkoušejte, je to lahůdka, mrkev v tom neucítíte, ale bude Vám to zaručeně chutnat!

- ještě malá poznámka k muffinám - doporučuji vyzkoušet nejříve poloviční dávku - nebo mít opravdu hodně formiček, protože Vám vznikne neskutečné množství těsta, které samozřejmě při pečení ještě nabyde.



Mrkvové muffiny





















Koláč s hroznovým vínem alá Jamie Oliver











3 komentáře:

  1. Oba recepty vypadají moc pěkně, je fajn, že se na mimibazaru najdou i dobré věci. :)
    S mrkví peču celkem obvykle, takže mě to moc nepřekvapuje.
    A to s focením dezertů znám moc dobře, je to hned pryč a ještě to na fotce vypadá škaredě, ačkoliv normálně je to docela hezké... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tedy měla zrovna mrkvovou "premiéru" ale vím, že to není nic exotického :)
      Vždycky mám radost, když narazím na nějakou buchtu, co je raz dva hotová a pak ještě dobře chutná :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat