27. září 2013

Bioderma není jenom super

Ahoj, moji milí!

Dnes si budeme povídat o tom, jak jsem si z lékárny nadšeně odnášela testovací sadu modré Biodermy a jak jsem se doma nestačila divit!

Bioderma Hydrabio testovací sada


To se tak občas člověk v lékárně řekne, že by mohl k tomu Sunaru přihodit taky něco "zajímavějšího" :) A když mu padne zrak na cestovní sadu modré Biodermy - což se rovná malé roztomilé obaly, micelárka, něco, co ještě neznám, cena 60 Kč a náhlá potřeba hydratace! - tak prostě nejde odolat. 

Sada obsahuje 20 ml balení micelární vody, 15 ml denního hydratačního krému a 15 ml hydratačního séra (které jsem ale zatím nezkoušela - a nejspíš na něj nikdy nedojde).

U některých výrobků se vnucuje pocit, že musí být zázračné. Zrovna jako u téhle modré Biodermy. Ale asi jsem to nějak neodhadla, možná nejsem dostatečně vysušená nebo nevím, ale tahle řada mi absolutně nevyhovuje.

Micelární voda je snad to nejhorší, co jsem kdy měla v ruce. Neuvěřitelným způsobem lepí. A to jak pocitově, tak fyzicky, vůbec není tak úžasně čistá a "vodová" jako její červená kolegyně a spíš než micelárku mi připomíná nějakou dost nepovedenou pleťovou vodu. Pleť vyčistí tak průměrně, na odličování očí jsem ji po prvotním šoku ani nezkoušela. Tohle je velký krok vedle.

Lehký hydratační krém je určený pro normální až smíšenou pleť (což bych s přimhouřenýma očima i měla). Potom ale nechápu, proč je po nanesení T-zóna mastná jako blázen. Tváře jsou oproti tomu docela obstojně hydratované, ale tenhle pocit vydrží spíš jen chvíli. Další problém je v tom, že krém má opravdu lehoučkou konzistenci, která se vstřebává prakticky okamžitě, ale zároveň mě to nutí ho nanášet nejšpíš víc, než je potřeba, což vede k masivnímu ucpávání pórů... No, prostě paráda! :) 

Sérum jsem jsem radši nezkoušela, možná, že ho vezmu ještě někdy na milost - čistě ze zvědavosti, co za neplechu bude provádět konkrétně tenhle výrobek...

Když to shrnu - pokud toužíte po ulepené pleti s k pocitem mastnoty a kvalitně ucpanými póry, je Bioderma Hydrabio to pravé pro Vás :) :)

















A co Vy? Jak jste na tom s Biodermou?


4 komentáře:

  1. No, pěkné výsledky s tím máš :D Já jsem sadu zkoušela taky, žádná hrůza to nebyla, micelárka mi nelepila, jen mi přišla moc parfemovaná. Krém byl na mě velmi lehoučký, koupila jsem si potom jeho bohatší variantu, ta byla fajn :) Sérum lepí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se celkově shodneme, že není moc o co stát :) :)

      Vymazat
  2. Tak mě třeba zase vyhovuje :) Micelárku jsem teda nezkoušela, mám růžovou. Modrá je zbytečně dražší. Ale ten krém je pro mě na léto super, taky jsem o něm psala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem opravdu ráda, že jsem měla jen tu malou sadu - i když je fakt, že ve velkém bych si to nejspíš nikdy nekoupila :) :)

      Vymazat