24. září 2013

Možná je to Maybelline

Ahoj, moji milí :)

Poslední dobou nějak nezbývá na blog čas, což mě mrzí, ale na druhou stranu si myslím, že to stejně nikdo moc nepostřehl :) :)

Dnes mám pro Vás článek, o kterém jsem tak trochu mluvila už dříve - tady jste mohli vidět, co si chci pořídit a v tomhle článku jsem zase naznačovala, že měl být původně srovnávací. A přišel čas, abych Vám napsala alespoň pár (pochvalných) slov na korektor Affinitone


Affinitone korektor Maybelline

Pořídila jsem si ho už někdy brzy z jara, když byl zrovna ve slevě. Pátrala jsem totiž po nějakém "dobrém a osvědčeném" korektoru a ze všech internetových diskuzí a recenzí na mě vyskakoval zrovna tenhle. A i když jsem si potom pořídila ještě korektor od Dermacolu, pořád jsem kolem svého vyhlédnutého Maybellinu chodila... a když jsem ho našla ve slevě, už nebylo proč váhat :) A můžu Vám rovnou říct, že to byl dobrý kup!

Obal
Obal je poměrně jednoduchý, ale pěkný, dobře padne do ruky a nejvíc ze všeho připomíná lesk na rty, čemuž dopomáhá i "chlupatkový" aplikátor, který mi ze začátku přišel trošku zvláštní, ale teď na něj nedám dopustit. Praktický šroubovací uzávěr drží pevně a tak nehrozí, že se korektor rozteče třeba v kabelce (ne, že bych ho tam nosila). 

Konzistence 
Korektor je příjemně krémový, tekutý a tak akorát hustý - což znamená, že nestéká, ale zároveň se s ním dobře pracuje, dá se pěkně vrstvit a rozetřít přirozeně do ztracena. 

Odstín
Jak můžete vidět, mám ho v odstínu 02 Neutral - světlejší ani nedělají, ale ani od tmavší trojky se barva nijak zvlášť nelišila. Na první pohled je trošičku do oranžova, ale protože se rozetře do ztracena a následně vsákne do pokožky, určitě se z Vás nestane pomeranč! :)

Výdrž
Vydrží svůj úkol plnit od rána až do večera, později už jen maličko zalézá do vrásek kolem očí, ale toho si člověk všimne leda tehdy, když se prohlíží v zdrcadle z půl centimentrové vzdálenosti kvůli recenzi na blog :) Jinak nedělá mapy, neotírá se, vypadá hodně přirozeně.

Účinky
Používám ho hlavně na kruhy pod očima a ty zakryje spolehlivě, navíc je díky krémové konzistenci velmi vhodný právě na sušší pokožku kolem očí. Dokáže si ovšem hravě poradit i s různými nedokonalostmi a začervenáním. Velkou výhodou je možnost snadného a přirozeného vrstvení.


Myslím, že není třeba znovu zdůrazňovat, že jsem s korektorem spokojená a vím, že si pro něj určitě půjdu znovu (i když při mém štěstí ho přestanou vyrábět!)


Za cenu lehce přes stovku je k dostání snad ve všech drogeriích










A co Vy? Který korektor je Váš oblíbený?

2 komentáře:

  1. Mám ráda tyhle tekuté korektory, musím ho už konečně někdy vyzkoušet... :)
    Pěkná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, není drahý a udělá hodně dobrou službu :) :)
      Jinak díky za pochvalu :)

      Vymazat