16. září 2013

Ještě kousek léta


Ahoj, moji milí :)

Po delší době mám pro Vás zase nový článek, snad Vás aspoň trošku zaujme, protože výrobek, o kterém bude dnes řeč, rozhodně stojí za povšimnutí.


Liole BB Cream


O BB krémech už jsem v minulosti psala, třeba testovací set Skin 79 mě hodně zaujala a i proto jsem pátrala, jestli nenarazím i na další balení vzorků "bíbíček" od jiné značky. A vida, mé přání bylo vyslyšeno a z e-baye ke mně zanedlouho putovala růžová krabička, která obsahuje dva BB krémy, bázi pod BB a pleťový opalovací krém (což mě trošku překvapilo, obsah balíčku jsem nijak podrobně nezkoumala, takže jsem čekala opět čtyři vzorky krémů, jako tomu je u Skin 79). 

Zatím mám pro Vás recenzi čistě BB krémů, na bázi dojde časem a opalovací krém zatím leží zapomenutý mezi kosmetikou, která možná někdy najde svoje uplatnění :)


Balení
Papírová růžová krabička připomíná zabalený dáreček. Samotné krémy jsou v malých plastových tubičkách s praktickým zúženým zobáčkem a, stejně jako snad všechny miniatury, působí vyloženě roztomile. Jednotlivé tubičky jsou navíc zatavené ve fólii, takže se nemusíte bát (aspoň teoreticky), že polovinu obsahu někdo otestoval už před Vámi :) Obalům bych vytkla jen jednu maličkost - po čase se mi u jednoho víčka ohnul miniaturní kolíček, který je uvnitř, takže jde teď hůř zavírat, ale protože jsem se vzorkem skoro na dně, nijak zásadně to neřeším.

Konzistence
Je tak akorát hutná - krém neteče všude okolo a zároveň se s ním dobře pracuje a pěkně se roztírá. S tím pravděpodobně souvisí i dost vysoká krycí schopnost, ovšem bez vytváření nežádoucíh nepřirozených efektů masky a podobně.

Výdrž 
Kam ho ráno nanesete, tam ho večer najdete. Naprosto bez problémů vydrží celý den v nezměněném stavu a to je obrovské plus. S ním budete prostě perfektní od rána do večera - aspoň co se týče pleti :) 

Odstíny
Oba krémy jsou o něco tmavší, než Skin 79 - což je ten hlavní důvod, proč jsem je používala přes léto - repektive od doby, kdy se mi na tváři usadilo cosi jako opálení :) Z nikoho rozhodně neudělají "bledou tvář", ale zároveň ani pravidelnou návštěvnici solárií. Z fotky se zdá, že BB v modrém obalu (dlouhotrvající, na fotkách odstínů nahoře) jde trošku do oranžova, ale na pleti vypadá normálně a na pohled se nijak neliší od růžového - hydratačního. Na úplně tmavou pleť to nebude to pravé ořechové, ale jako správný BB se přizpůsobí a pro spíše světlejší typy je na léto ideální.

Účinky
Už jsem zmínila skvělou výdrž a vysoké krytí. Krém nedělá mapy, nezvýrazňuje suchá místa a pěkně hydratuje po celý den. Pleť je vyhlazená, sjednocená a přesto pořád působí dost přirozeně.


Když to shrnu, nemám, co bych mu vytkla a kdybych ho objevila ještě ve světlešjím odstínu, vhodném na zimu, pak po něm sáhnu naprosto bez váhání.

Testovací balení seženete na e-bay za cenu kolem 200 Kč, případně můžete zapátrat v českých e-shopech.


A co Vy? Používáte různé odstíny kosmetiky v zimě a v létě?













2 komentáře:

  1. Mám od nich dva bb krémy, které jsem naprosto skvělé, píšu o nich u mě na blogu :)

    Pokud chceš zúčastni se u mě na blogu Giveaway - Výběr ceny je tobě :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozvání :)
      Já jsem si je taky oblíbila, jen bych potřebovala i světlejší odstín.

      Vymazat