30. ledna 2014

Pár slov o nic nedělání :)

Blogerská prokrastinace TAG


Ahoj, moji milí :) 

Dnes mám pro Vás jeden starší TAG (ale vzhledem k jeho zaměření to vlastně vůbec nevadí :) ). Momentálně nejsou zrovna úplně ideální podmínky pro psaní klasických článků a v takových chvílích bývá TAG mou záchranou :) A tenhle mi přijde zajímavý, proto jsem se rozhodla s Vámi o něj podělit, tak si dejte nohy nahoru a čtěte, jak to se mnou vlastně je :)


1. Jaký "beauty regime" (kosmetický úkon?) děláš jen zřídka?

Ani nevím, jestli to mám přiznat... :) Ale často, přečasto zanedbávám své obočí... respektive, nestarám se o něj tak pečlivě, jak by bylo potřeba. A taky se nerada po koupání mažu tělovým mlékem... vlastně na to opečovávání dost kašlu :)



2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?

Ne. Ale já je ani moc pravidelně nepoužívám, jen sem tam na tvářenku nebo pudr a vždy je pečlivě oklepu... i když samozřejmě vím, že by se měly mít po každém použití, ale nejsou lidi... :)



3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?

Jelikož dávám laku na nehty dost zabrat (ať žije mytí nádobí!), tak většinou nevydrží snad ani den bez úhony... Tedy až na jednu výjimku a tou jsou mí momentální miláčci, pískové laky od GS - to jsou držáky i v těch nejnáročnějších podmínkách. Ale oprýskané nehty se snažím zase rychle odlakovat, takže nanejvýš tak jeden den.



4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?

Naštěstí mám zásoby :) A pokud něco opravdu potřebuji - i když teď mluvím spíš o těch "provozních" věcech jako je šampon nebo zubní pasta - tak si je kupuji s předstihem...


5. Nejhorší kosmetický přestupek/hřích? 

Asi ta největší klasika - mačkání pupínků... nedá se odolat, i když si pak samozřejmě nadávám... :)


6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?

Nerada uklízím - respektive, čekám, až bude opravdu CO uklízet, takže místo umytí dvou hrnečků po snídani spíš čekám, až nebudou hrnečky žádné... Což berte trošku s nadsázkou, ale někdy to tak vypadá :)


7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?

Pokud jdu někam "ven" - asi tak jednou za uherský rok - tak se snažím připravovat s předstihem a nějakou dobu mi to zabere. V případě, že se chci jen trošku namalovat na nákup do Tesca, jsem hotová za pět minut, než muž nastartuje auto :) 


8. Umíš dodržet zákazy nakupování (Project 10 pan apod.) ?

Zatím jsem se do žádné takové výzvy nepustila, tak nevím :) Ale dá se říct, že když už jdu do drogerie, tak většinou za nějakým konkrétním účelem a tak odolávat moc nejde :)

9. Jak organizovaná je tvá makeup sbírka a sbírka laků?

Organizovaná je asi tak, že jsem všechno - s přivřením obou očí přehledně - naskládala do krabice od Senzaboxu... a používám jen ta líčidla, co jsou zrovna na vrchu :D Ale byly doby, kdy se mi všechny šminky vešly do opravdu malé kosmetické taštičky, což bylo ještě nepřehlednější... takže o organizaci se opravdu mluvit nedá, ale mně stačí, že mám vše na jednom místě a snadno přístupné.




A co Vy? Také jste na sebe prozradili své kosmetické prohřešky? :)

4 komentáře:

  1. Taky pamatuju doby, kdy se mi všechno vešlo do kosmetické taštičky. A dnes je to velký úložný box. Hm. :D
    Jinak příjemné počtení před spaním a protože poslední dny zanedbávám hlavně spánek, tak jdu na to. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nedávno dost kosmetiky nemilosrdně vyřadila - to, co jsem nepoužila, staré "nostalgické" kousky a tak... a zjišťuji, že mi to mnohem víc vyhovuje :)
      Spánek je zdravý, to Ti chválím :) :)

      Vymazat
  2. aha... no tak v jedné takovéto senzakrabici mám část svých tvářenek. v druhé mám druhou část tvářenek, ve třetí třetí a ve čtvrté zase čtvrtou. a dál to asi raději nebudeme rozebírat. ehm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jenže Ty už jsi jiná liga :) Já, kdybych měla tvářenky ve čtyřech krabicích, tak bude v každé krabici přesně jedna :) :)
      Každý máme holt to svoje a to je dobře :)

      Vymazat