14. ledna 2014

Nejmilejší krém z Oriflamu

Ahoj, moji nejmilejší čtenáři :)

Dnes mám pro Vás recenzi na jeden naprosto perfektní krém na paty od značky Oriflame. Popravdě řečeno nechápu, jak je možné, že se tady na blogu ještě neobjevil... I když, možná to bylo tím, že jsem si myslela, že už jsem ho vypotřebovala a on se znenadání znovu objevil - no jo, povánoční úklid :) :) Každopádně jsem zajásala a jsem moc ráda, že se o něj teď s Vámi mohu podělit - byť jen virtuálně.

Krém na rozpraskané paty Oriflame


Popravdě řečeno, já a krémy na nohy, to je celkem zvláštní historie. Byly doby, kdy jsem si téměř nekupovala kosmetiku v drogerii (a ještě dřív, kdy jsem si nekupovala vlastně žádnou kosmetiku :) ) ale spoléhala jsem výhradně na katalogy Avonu a Oriflamu... a někdy v té době se zrodila moje vášeň pro tenhle krém na rozpraskané paty, bez kterého jsem donedávna nedala ani ránu a jsem šťastná jako blecha, že jsem ho znovu našla! A nenechte se prosím mýlit tím, že je recenze zdánlivě krátká - ono k dobrým věcem kolikrát prostě není, co dodat :)

Obal
Klasická šroubovací tuba v šedé barvě, nic převratného, ale slouží. Plast je dost měkký, takže ke konci používání jde pěkně zmáčkout, případně srolovat, aby ani kapka krému nepřišla na zmar.

Vůně
Vůně je velmi příjemná, trošičku do mentolova a hrozně špatně se popisuje :) , na nohou ji ale neucítíte. Beru to jako plus, rozhodně se nestane, že bych se jí "přejedla" a kvůli tomu přestala krém používat.

Konzistence
Krém je lehký a zároveň tak akorát hustý, aby netekl všude kolem a zároveň se s ním opravdu dobře pracovalo. To já moc ráda :) Stačí ho troška, pěkně se roztírá a rychle vsakuje - další ohromné plus!

Účinky
I když je určený primárně na rozpraskané paty, tak ho používám na celá chodidla, kterým se po aplikaci vždycky uleví od pocitu svědění a vysušení, který mě v poslední době velmi trápí. A i ten vyhlazující efekt je po pár dnech pravidelného používání opravdu znát. Je to rozhodně ten nejlepší krém na nohy, co jsem kdy vyzkoušela a nemám, co bych mu vytkla.

U Oriflamu se dá v akci sehnat kolem 80 Kč za 75 ml




7 komentářů:

  1. Tento krem je fakt super. Mala som ho minule leto. Chcela by som si ho znova objednat. Len to stale odkladam, pretoze mam take tusenie, ze keby som otvorila katalog Oriflame prip. Avonu, tak to nedopadne dobre :) Ale je pravda, ze kremy na nohy mam "len" 3 :) a v kazdom je tak na par pouziti, takze budem musiet poriesit nejaky novy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teda lepší vyloženě na nohy nenašla, i ostatní, kterým jsem ho doporučila si ho chválí... ale střídám to teď s "obyčejným" tělovým balzámem od Neutrogeny a to je taky super věc na suché nohy, určitě doporučuji vyzkoušet - i recenze bude :)

      Vymazat
  2. Neměla jsem ho, ale účinky se mi opravdu líbí. Až něco vymažu, možná se po něm poohlédnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Až něco vymažu..." To mě teda dostalo :) A ano, je moc fajn, opravdu funguje a myslím, že to je můj vůbec nejoblíbenější výrobek téhle značky :)

      Vymazat
  3. Oriflame ma super veci!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to stejné jako u každé značky - něco je super a něco moc ne, každý si najde to svoje :) Třeba dekorativka (kromě jedné řasenky) mi nepřijde nijak výjimečná :)

      Vymazat
  4. Katalogu od Oriflame už jsem ho nenašla, myslíte že ještě bude k dostání? děkuji

    OdpovědětVymazat