2. ledna 2014

Mátová bomba

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Máme po svátcích (chce se mi zvolat - konečně!) a tak přináším první recenzi v Novém roce. A začneme docela ostře... :) :)

Uvolňující mátový gel Ryor


Pokud je Vám gel povědomý, tak vězte, že se objevil už na mnoha blozích, protože byl součástí srpnového Ladyboxu... a jen tak mimochodem, kromě vzorečků vlasové kosmetiky TMT taky jediná věc, kterou používám. Ale co si vybavuji, tak jsem na něj přímo recenzi snad ještě nečetla... i když, je fakt, že zase tolik kosmetických blogů nesleduji, takže se můžu samozřejmě mýlit :) 

Gel slibuje uvolnění, prokrvení, ochlazení, zklidnění a kdoví, co ještě unavených nohou... doslova se dá říct, že by Vás měl postavit na nohy :) Uvítala jsem ho z jednoho prostého důvodu - oteklé a bolavé nohy si dobře pamatuji již z prvního těhotenství a tak jsem tušila, že ani tentokrát mě to nemine... a tak jsem byla zvědavá, zda mi gel bude něco platný. Jste také zvědaví? :) 


Obal
Bílá jednoduchá plastová tuba s odklápěcím víčkem s obrázkem máty. Nic světoborného, ale zase žádná hrůza. Kvůli obalu bych si po něm asi v obchodě nesáhla, ale je funkční a to se počítá. Z provozně-technického hlediska nemám, co bych mu vytkla :)

Vůně
Pro někoho hlavní kámen úrazu. V tubě voní ještě přijatelně, asi jako aniperle (pro mladší ročníky - malé bílé kuličky v zelené kulaté krabičce s opravdu silnou vůní máty), po nanesení na pokožku už to začne být opravdu síla, ale při troše dobré vůle se to dá považovat za pozitivní osvěžující a chladící efekt... ovšem to, že ho z rukou cítím ještě druhý den ráno po aplikaci už mě trošku otravuje. Zažila jsem sice i horší věci, ale jemnější aroma by rozhodně nebylo na škodu!

Konzistence
Bílý krémový gel mi maximálně vyhovuje. Stačí ho troška (díky bohu za to), je dost řídký na to, aby se dobře roztíral a rychle vsakoval a zároveň dostatečně hustý, aby nikde netekl. Co si přát více? Pracuje se s ním opravdu dobře.

Účinky
Tady jsem popravdě trošku na vážkách. Bezprostředně po první aplikaci jsem si říkala, že to nic nedělá... po chvilce ale nohy začaly brnět a pálit, máta se rozvoněla, no prostě gel nenechal nikoho na pochybách, že odvádí svou práci. Jedno mu upřít nelze - člověk na chvíli opravdu zapomene, že ho nohy bolí, protože vnímá jen ten mrazivý pocit, který je až nepříjemný, ale po nějaké době (která se ovšem zdá dost dlouhá) zase odezní. Na otoky nijak zvlášť nepomáhá, ale co se týče osvěžujícího efektu, tak opravdu nemá chybu. Jen si nejsem jistá, jestli je vhodný zrovna na zimní období... :) Naštěstí při dalším používání nebyl ten "brnicí efekt" tak silný - nevím, jestli jsem ho poprvé použila moc nebo časem vyprchal, kdo ví, každopádně teď jsem s ním celkem spokojená.

Takže když to shrnu - krém čas od času použiji, když si chci nohy alespoň pocitově osvěžit, nějaké zázračné účinky mu ovšem nepřipisuji a pro plné balení si rozhodně nepůjdu. Řekla bych, že je jen pro silné nátury a vlastně se už dost těším, až ho spotřebuji :) :) A mimochodem, tomu, že odpuzuje létající hmyz docela věřím - odpuzuje totiž kde co :)







A co Vy? Byli jste odvážní a zkusili mátový gel? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat