7. ledna 2014

Rituální rozmazlování

Ahoj, moji milí čtenáři (už je Vás zase víc, neuvěřitelné) :) 

Z nadpisu jste možná mohli nabít dojmu, že jsem se dala na jógu nebo na pití, ale není tomu tak... aspoň zatím :) Teď před Vánoci by se ale nějaký relax opravdu hodil - ačkoliv tedy dárky mám dávno nakoupené, nepeču a nějaký velký úklid neřeším, spíš mě nebaví narvané obchody a vůbec šílení všech lidí okolo...

No a dnes mám pro Vás článek o sprchové pěně značky Rituals, která se objevila hned ve dvou krabičkách krásy, já jsem na ni tedy štěstí přímo neměla, ale nakonec se mi ji podařilo vyměnit za zlatý kondicionér L´Oreál - hurá :) Nepůjde ani moc o klasickou recenzi, spíš se chci jen zaměřit na to, zda je pěna opravdu tak výjimečná, jak by napovídala její cena a jestli mi to urputné shánění stálo za to :) :) 

Sprchová pěna s bílým lotosem a zeleným čajem Rituals


A nejdříve si povíme, co pěna slibuje:


• Unikátní sprchová pěna s bílým lotosem a zeleným čajem

• Díky jedinečným očistným účinkům je bílý lotos považován za symbol čistoty a duchovního růstu
• obsahuje zelený čaj, který má výrazné antioxidační a zklidňující účinky
• Zanechá pokožku hebkou, provoněnou a neuvěřitelně jemnou (kosmetika-rituals.cz)


Kdo by odolal? Já tedy ne, a navíc mám pocit, že přesně tohle je ta věc, která by se v krabičce krásy měla objevit - něco (relativně) drahého, v podstatě zbytečného, ale neobvyklého a tak trochu luxusního - aspoň z mého pohledu :) :) A jaká je tedy realita?

Obal
Pěna je ukrytá v klasické kovové tubě s "rozprašovačem", podobně jako třeba deodoranty a podobné výrobky. Ten nápad se mi hrozně moc líbí, vypadá to moc dobře, navíc v případě cestovního 50 ml balení i roztomile. Četla jsem mnoho výhrad k dávkování, že po zmáčknutí pěna doslova vylétne a je všude okolo, proto jsem si na to dávala pozor a při troše cviku se dá množství výrobku regulovat celkem bez problémů.


Konzistence
Čekala jsem pěnu. Namísto toho je v obale ukrytý hutnější čirý gel, který se okamžitě při kontaktu s vodou změní v luxusně bohatou a jemnou pěnu, kterou jsem nezažila už žádného sprchového gelu. Je dokonce tak hustá, že nemusíte na mytí používat ani houbu, bohatě si vystačíte se samotnou pěnou, která se jen tak nerozpustí. A mimochodem, nešla mi vyfotit :D Na hustou pěnu se gel mění okamžitě a sám od sebe, bez sebemenšího kontaktu s vodou, takové malé kouzlo :)

Vůně 
Pěnu mám ve variantě T´AI CHI s bílým lotosem a zeleným čajem, je to lehká jemná vůně, která je relaxační a osvěžující zároveň. Není umělá a rozhodně se mi hodně líbí :) Škoda jen, že po umytí nenávratně zmizí, klidně bych inhalovala až do rána :)

Účinky
Nevím, jestli se dá hovořit přímo o účincích, ale pěna funguje výborně, navíc pokožku vůbec nevysuší, po koupeli je krásně jemná, takže spokojenost. 

Závěrem musím říct, že pěnu nepovažuji za záležitost na každodenní použití, ale spíš za luxusní věcičku, která mě na chvíli přenese do světa relaxace a určitě se vyplatí ji vyzkoušet a pak si ji šetřit :) 





A co Vy? Jaký máte názor na Rituals?

6 komentářů:

  1. Tuhle mam jeste schovanou, ale mela jsem mandarinku a je to fakt luxus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandarinka by mi taky nevadila... :) :) S tím luxusem souhlasím :)

      Vymazat
  2. Za mě je to zbytečně předražený sprcháč s obyčejným docela chemickým složením, sama bych si ji nikdy nekoupila. Ale tuhle z LB jsem měla docela ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, to bolelo! :) :)
      Taky bych si ji normálně nekoupila a na složení nekoukám, jsem v tomhle nepoznamenaná :)

      Vymazat
  3. sadu od Rituals jsme dostala k Vánocům od rodičů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky chci takové rodiče... :D :D
      Třeba příště, no :)

      Vymazat