25. ledna 2014

Třikrát improvizované obědy

Ahoj, moji milí :)

Dnes si dáme jedno (doufám) inspirační rychlovaření :)

Pokud už jste nějaký ten můj publikovaný "fast foodový" příspěvek četli, jistě víte, že mé vaření probíhá zhruba tak, že otevřu lednici, něco z ní vytáhnu, hodím to do hrnce/na pánev/na talíř a pak to tady vydávám za recept.... :) A nejinak tomu bylo i tomto případě - ale protože tentokrát jde o opravdu hodně jednoduchá jídla, shrnula jsem je do jednoho článku. Tak se zkuste také inspirovat :)


Kuskusové králičí "rizoto"

To Vám tak zbude kousek pečeného králíka, celkem nic k tomu a dítě má hlad... :) Takže jsem ho doplnila nejoblíbenějším (a nejrychlejším) kuskusem a mraženou zeleninou a pochutnaly jsme si obě :) Zase změna oproti klasickým orestovaným kuřecím prsou.






Čínské nudle s tofu a paprikou

Tentokrát jsem zašpinila i pánvičku! :) Jako základ čínské nudle - ať nejím pořád jen ten kuskus, k tomu opečená cibulka s pórkem, paprikou (miluji opečenou papriku!) a tofu, které mě příjemně překvapilo a často ho do takových improvizačních jídel přidávám místo masa.






Vylepšené těstoviny s vajíčkem

Když zbudou vařené těstoviny, naprosto nejrychlejší je zamíchat je s vajíčkem... ale to je trošku nuda. Takže přišla ke slovu i šunka a hrášek a tuším, že i kousek tvrdého sýra. Opět nečekaná rychlo dobrota :)





Vím, že dnešní článek není vůbec ničím převratným a prosím proto své shovívavé čtenáře, aby ho brali spíše s nadhledem :) :)

A co Vy? Také rádi v kuchyni experimentujete?

2 komentáře:

  1. Taky dělám narychlo kuskus, když se mi nic nechce. Nejkrásnější na něm je to, že je hotový za chvilku a přitom je moc dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, kuskus je kouzelný, dá se do něj přimíchat prakticky cokoliv a je hotový jedna dvě :)

      Vymazat