21. ledna 2014

I muži mají svou kosmetiku

Zdravím všechny své milé a věrné čtenáře (či spíše čtenářky, že) :)

Téma dnešního "článku" mě napadlo víceméně spontánně, respektive téměř na mně vypadlo z koupelnové skříňky, konkrétně z části, kterou používá můj nejdražší. Protože po Vánocích má kosmetiky téměř víc, než já a zároveň je ta jeho polička tak vtipně monotematická... :) 


Dnes to bude vlastně jen pár fotek, protože tak daleko, aby můj muž řešil rodíl mezi pěnou a gelem na holení, natož pak aby mi o tom sáhodlouze vyprávěl, opravdu nejsme ani jeden :) :) Navíc je to ten typ, co si vystačí v podstatě s věcmi na holení a krémem na ruce, takže když se to vezme kolem a kolem, vlastně se nic zajímavého nedozvíte, ale možná ve Vás ta záplava modré vyvolá podobně úsměvný pocit, jako ve mně :)


Pěna/gel na holení

Je to velká piksla Nivea, to bude asi pěna na holení... ooops, občas se z toho vyklube i gel, ale to nevadí, hlavně, když to dobře pění a neštípe po tom obličej - aneb přeci nebudu číst etikety na výrobcích :)


Balzám/voda po holení

Vodu po holení, tuším, donesl Ježíšek, jinak frčí spíš balzám - (pří)jemně voní, nestahuje a neštípe - to by ho jinak nepoužíval :) Výhoda je, že celá řada Nivea má plus mínus stejnou vůní, tak se dá kombinovat.


Antiperspirant

Nejepší je tuhý Old Spice, ale ten byl nějak postupem času nahrazen též značkou Nivea - asi neochota přecházet k jinému regálu... nebo že by snaha o sladění všech vůní? :) :) Jak je vidno, forma nerozhoduje, hlavně, když to zabírá :)

Vůně

Tady se musím přiznat, že skoro všechny vůně mám na svědomí já - nejvíc se mi líbí ta se stříbrným vrškem ale i Adidas je fajn... tuším, že občas je můj nejdražší i použije :) :) Také jsem ovšem hromadu vůní vyházela, ne vždy se Ježíšek s výběrem trefil - a ta v krabičce je nejspíš nějaký nenačatý pozůstatek dob minulých :)


Krémy na ruce a nohy

Muž razí heslo, že nejlepší je Indulona - což je možná dáno i tím, že ji fasují v práci... :) Nicméně nemá rád moje voňavé krémy, hlavně, když je to co nejvíc mastné. Aktuální krém jsem koupila v místní Jednotě a prý hezky voní :)

Jestli si můj muž kupuje nějakou kosmetiku (dá se tomu vlastně říkat kosmetika?) ve velkém, jsou to různé voňavé spreje a krémy na nohy a do bot. Na to on si hodně potrpí a regály s různými deodoranty bere doslova útokem... taková malá úchylka, řekla bych :)


A to je vlastně všechno, co jsem měla dnes na srdci - na začátku byl hlavně pocit, že to u nás v koupelně vypadá jako vzorková prodejna značky Nivea a že můj muž vlastně mezi jednotlivými kosmetickými výrobky příliš nerozlišuje :)

A co ten Váš? Také je věrný jedné značce?

4 komentáře:

  1. Můj přítel taky nafasoval na Vánoce čtyři sprcháče, pěnu a gel na holení, vodu po holení (kterou stejně nepoužívá) a hromadu antiperspirantů. :)) Jinak až tak věrnost jedné značce nerazí, a často se mi ho podaří i zlomit pro něco nového. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nákupy kosmetiky nechávám na něm - přeci jen ví, co mu vyhovuje... :)
      Kosmetika k Vánocům je evidentně vděčným dárkem i pro muže a u nich je navíc výhoda, že s nějakou tou pěnou na holení člověk uspěje prakticky vždy :)

      Vymazat
  2. Tiez Nivea a Loreal :) ja snubencovi strasne rada kupujem kozmetiku, len sa mu nejako nemina :(

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj bere nákup kosmetiky jako vyloženě provozní věc - došel deodorant, koupím si nový a víc to neřeší... třeba ani sprcháče nebo šampony, ty používáme společně, takže nakupuji v podstatě jen pod ten stromeček :)

      Vymazat