1. února 2014

Co mě láká v únoru

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Tak se nám zase měsíc s měsícem sešel a máme tady únor, který uteče jako voda, neb je krátký... No a já jsem zase po čase usoudila, že je čas zrevidovat svoji "sbírku" kosmetiky a podívat se, co mi v ní chybí a co rozhodně nutně potřebuji - a stejně nutně se o to s Vámi chci podělit :) I když by se podle prvních letošních nákupů mohlo zdát, že mi už nic nechybí, opak je pravdou - i když na druhou stranu, jedná se spíš o takové "vychytávky" převážně z řad dekorativní kosmetiky. A ve většině případů jsou to věci, které mě zaujaly na ostatních blozích :) :)

Tentokrát to bude částečně nekonkrétní - respektive, v některých případech jde spíš o výrobky než o konkrétní značky, ale jak se říká, první volba bývá často ta správná :) 

A proto přistupte blíže a společně si se podívejme na to, co by mi v budoucnu mohlo říkat pane :)




Korektor v peru Astor
Chválila ho na blogu An. - musím to dál rozebírat? :) Můj oblíbený Dermacol mi dochází a i když jsem si nejvíc ze všech korektorů oblíbila ten Maybelline, přeci jen si říkám, že změna je život... takže budu číhat, jestli ho někde neuvidím v akci a pak ho určitě ozkouším.

Konturovací duo Sleek
Loni v létě jsem se snažila používat bronzer, leč to ještě nemám moc vychytané a tak jsem usoudila, že ho vlastně nepotřebuji... a určitě bych s tímto rozhodnutím dokázala žít i nadále, kdybych nenarazila na tuhle věcičku od Sleeku, která kromě přirozeného světlého bronzeru obsahuje také rozjasňovač - ten já můžu. A Sleek můžu ještě víc, takže je to jasná volba! :)

Báze pod oční stíny Milani
A dostáváme se k prvnímu výrobku, který je spíš ilustrační - měla jsem bázi od Artdeca, ale nepoužívala jsem ji... vlastně ani nevím proč... možná pro to, že jsem tak moc nepoužívala ani stíny :) Takže báze putovala dál, ale já si stejně pořád myslím, že nějakou potřebuji. Po přečtení několika recenzí jsem víceméně zavrhla ty drogerkové a odkudsi na mně vyskočila báze od Milani, která má dobré hodnocení a nestojí svět :) Tak uvidíme, budu pátrat dál.

Balzám na rty SOS Bodysol
O svém trápení se suchými rty už jsem psala kdysi dávno, na léto si vystačím s LoveLips od Dermacolu, ale zima mi prostě v tomhle nesvědčí a tak stále hledám ten nej balzám na rty - a tenhle má ta nejlepší doporučení! A ta skutečná zima má prý teprve nastat, takže se určitě neztratí.

Pískový lak Gabriella Salvette odstín Natale Flower
Abych byla úplně upřímná, leden se nesl ve znamení obíhání drogerií, ve kterých zrovna probíhaly slevy na sortiment GS a nakupování pískových laků... :) :) Asi bych je chtěla všechny, nicméně už vím, že ne každý vypadá přesně tak, jak bych bývala byla potřebovala a tak momentálně prahnu už jen po odstínu Natale Flower a doufám, že ty slevy neskončily... :)

Sada na úpravu obočí Famous
Další výrobek, u kterého si nejsem moc jistá konkrétní značkou - ale určitě bych chtěla sadu, která obsahuje také fixační vosk, který by moje obočí dokázal zkrotit. Tak trochu položka ve stylu "už nevím co bych", ale je fakt, že obočí hodně ovlivňuje celkový vzhled tváře a já vždycky závistivě sleduji všechny ty slečny a dámy kolem mě s perfektně upraveným obočím... :)

No a to je pro dnešek asi všechno, některé věci si pořídím na sto procent, o jiných budu ještě uvažovat a Vy mi klidně můžete radit, které báze pod oční stíny nebo sady na úpravu obočí Vám vyhovovaly :)

A co Vy? Naplánovali jste si nákup něčeho zajímavého? :)

8 komentářů:

  1. To duo od Sleeku mě taky láká, ale nějak pořád válčím s tím, že konturovat obličej prostě neumím... Nepomohly mi ani desítky videí na YT, ale nepřestanu to zkoušet. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem četla recenze, tak s tímto to údajně jde úplně samo :) :) Někdy je možná lepší vykašlat se na návody a řídit se citem :)
      Myslím, že Sleek patří k těm hodně dobrým značkám co se týče poměru cena vs. kvalita, takže je pořád co zkoušet :)

      Vymazat
    2. Mám ho doma a používám denně, za tu cenu dobrá věc. Ale už Tě vidím, jak to budeš PRAVIDELNĚ aplikovat. :D

      Vymazat
    3. Nebudu ho používat pravidelně, ale podle potřeby, přeci :) :)

      Vymazat
  2. Tak do toho, ať máme recenze. ;)
    Já jsem si zase naplánovala ten slavný opěvovaný korektor od Narsu, tak uvidíme... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, už pilně nakupuji :) :) Jen nemůžu natrefit na nějakou rozumnou sadu na to obočí...
      Hm, Nars, tak takhle vysoko zatím ještě ani neuvažuji :) :)

      Vymazat
  3. Ten balzam na pery SOS Bodysol mam a teda nic moc. Ja uz druhu zimu pouzivam na pery balzamy od Alverde a som maximalne spokojna. Su hutne a prirodne. Teraz mam mandarinka+vanilka, ale ten sa uz nepredava. Takze bud ten s nechtikom alebo novinka - brusnica+ceresna (ten som este neskusala). Odkedy ich pouzivam pery mam v top forme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím četla jen ty pozitivní zkušenosti, tak uvidím, do kterého tábora se přidám... i když jsem sama dost skeptická, tak ho chci vyzkoušet, co kdyby náhodou :)

      Vymazat