13. února 2014

Bye-bye Balea

Ahoj, moji milí :)

Dnešní článek bude poněkud kratší, než bývá zvykem, ale myslím, že o nic podstatného Vás neošidím :)

Co se týče výrobků Balea - privátní značky DM drogerií - vyznačují se především svou velmi příznivou cenou. V blogovém světe frčí hlavně jejich šampony - ach, jak se mi stýská po mém nejmilovanějším kokosáčku! - a sprchové gely. Já jsem zatím vyzkoušela tři šampony (a o jednom z nich bude dnes řeč), jednu masku a dva tělové peelingy - které jsem si oblíbila asi nejvíc. Ale obecně jsem tuhle značku vždycky spíš obcházela obloukem, popravdě mě ty nízké ceny trošku odrazovaly a tak nějak jsem neměla ani moc přehled o sortimentu (a popravdě ho nemám doteď) a vůbec, když už nějaká privátní DM značka, tak hlavně Alverde :) :) No a tenhle šampon mě definitivně přesvědčil, že se budu dál poohlížet spíš po kosmetice jiných značek - s čestnou výjimkou tělových peelingů, již brzy čekejte recenzi na ten s vůní jablka a skořice z nakupovacího článku :)

Šampon na barvené vlasy Balea s vůní červeného grepu



Pokusím se vyhnout snaze o opakování stále téhož, ale pořád hledám náhradu za původní kokosový šampon na barvené vlasy - a tak jsem, celkem logicky, sáhla po variantě pro stejný typ vlasů, jen s jinou vůní. A jak to dopadlo? Vyplatila se mi investice těch zhruba třiceti korun? Posuďte sami :)

Obal
Klasika, celkem pěkný, účelný, český text najdete opět až po odlepení etikety na zadní straně, neurazí, nenadchne. 

Vůně
Obecně mám radši šampony nějaké "neutrálnější" vůně, tahle je dost výrazná, ale pouze bezprostředně po napěnění, po opláchnutí už z vlasů cítit není a to já osobně považuji za plus. Vůně není ani nijak přehnaně chemická, rozhodně to není důvod, proč bych šampon nechtěla používat... na druhou stranu nic, co by mě chytlo za srdce :)

Konzistence
Přiměřeně tekutá mléčně bílá tekutina, dobře pění - to já ráda, pěkně se s ním pracuje, dobře se vymývá, co se použití týče, má na chlup stejné vlastnosti, jako další dva šampony, co jsem zkoušela. Takže dávám plusové body :)

Účinky
Vlasy jsou po použití čisté, nezatížené, dobře se rozčesávají, samá pozitiva. Nezdá se mi, že by nějak zvlášť omezoval vymývání barvy, ale to je pochopitelně způsobeno více faktory (špatné vlasy, nejspíš :) ) než jen šamponem. Ovšem co se týče výdrže, tak se může jít, s prominutím, schovat - první den vlasy O.K., druhý den fajn, třetí den jsou zralé na čepici a na exkurzi po kanálech... :) :) Takže totéž, jako jeho předchozí kolega a nic, co by mě přesvědčilo o opětovné koupi... ach jo, taková škoda! 

Když to shrnu, tenhle šampon si trvalé místo v mé koupelně opravdu nevydobyl, s klidným svědomím se o něj dělím se svým mužem (což dělám jen u věcí, které chci rychle vypotřebovat, protože mi až tak nevyhovují :) ) a vlastně mě celkově nějak nebaví... Takže si myslím, že když si ho nekoupíte, tak o nic nepřijdete... :)







A co Vy? Máte zkušenosti s nějakým novým Balea šamponem?

8 komentářů:

  1. Mela jsem kokosovy a velky zklamani, sampony uz asi ne. Ale mlrka, masla to me zaujalo a Balee prichazim cim dal vic na chut.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měla jsi ještě ten starý nebo už nový?
      Na másla je nejlepší Alverde, aspoň pro mně :) Asi to chce zkoušet jeden výrobek za druhým a občas se objeví perla - ostatně, jako u každé značky :)

      Vymazat
    2. Tak to netusim, kupovala jsem ho nekdy v zari.
      S Alverde nemam vubec zkusenost.

      Vymazat
    3. V září už se prodávaly jen ty nové, takže souhlasím, nestojí za moc :(

      Vymazat
  2. To je vážně škoda, že není tak dobrý jako kokosák. Ačkoliv já jsem teď stejně přešla spíš na Alterru. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, co je škoda? Škoda je, co ženská sní... :) :)
      Omlouvám se, to je takový interní vtípek, ale nedalo mi to :)
      Hmm, Alterra, mám od nich tu masku, ale zatím jsem ji pořádně neozkoušela, moje vlasy si teď dělají, co je napadne, tak je nechci moc dráždit, radši :)
      Já teď zůstávám u objemového Gliss Kuru, snad ho nepřestanou taky vyrábět :)

      Vymazat
    2. Taky mám dobré zkušenosti s Alterrou :-) Na moje krepaté vlasy sice nepomůže (ale to se nepovedlo zatím žádnému šamponu, ani Vichy, L'Oréal), ale po jejich balzámu se pěkně rozčesávají mé hodně dlouhé vlasy. A taky mám pocit, že od chvíle, co používám balzám a šampon Alterra, mi už tolik nepadají vlasy :-)

      Vymazat
    3. Já jsem zatím věrná Glisskuru, vlasy mám celkem v bezproblémové, ale až půjdu zase kolem Rosmanna (a zrovna mi budou docházet všechny ostatní šampony :D ), tak na něj taky mrknu, když ho tak chválíte :) Já hlavně potřebuji, aby mi na vlasech nedělal neplechu :)

      Vymazat