4. února 2014

Jak jsem zkoušela krém Nivea

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás článek o pleťovém krému Nivea, o kterém jsem se zmiňovala už tady. Hrozně jsem chtěla vyzkoušet něco nového, i když mi můj původní krém od Garnier hodně vyhovoval, ale přišel mi přeci jen příliš lehký na zimu a proto jsem se rozhodla sáhnout po něčem nepatrně hutnějším... Krém jsem si vybrala více méně na základě mnoha kladných recenzí a věřila jsem, že mi sedne stejně, jako ostatním. Jestli jsem udělala dobře, můžete posoudit v následujícím článku :)

Zvláčňující denní krém Pure and Natural Nivea


Krém je určený pro normální až smíšenou pleť - to bych i měla. Slibuje hydrataci, svěží a zářivou pleť a to bez obsahu silikonů, parabenů a tak dále a naopak v něm najdeme nějaké ty bio přísady... dobře se to poslouchá, viďte? :) Nicméně, teď už asi vím, že zvláčňující není totéž co hydratační a že bez matujícího efektu se také neobejdu... Takže co jsem vlastně zjistila?

Obal
Celkem klasický šroubovací skleněný kelímek v modrobílé kombinaci s čistým a jednoduchým Nivea designem. Je funkční a to je asi to nejdůležitější. Krabička vypadá prakticky stejně, někoho zaujme, jiného ne, ale nepohorší nejspíš nikoho.

Vůně
Vůně je vyloženě příjemná, cítím tam hodně aloe, ale ne v obtěžující míře, po nanesení na pleť aroma odezní. Rozhodně se mi tahle vůně trefila do vkusu, má i ten klasický Nivea podtón čistého krému nebo jak to říct - ale ten, kdo měl někdy v ruce ten modrý plechový kelímek mi určitě rozumí :)

Konzistence a účinky
Už když jsem ho viděla poprvé, nemohla jsem si nevšimnout, že konzistence je trošku hutnější, než bych bývala byla čekala... ale říkala jsem si, že na pleti se to vstřebá (a to doslova) a na zimu je to určitě fajn. Takže poněkud mastnější pocit bezprostředně po nanesení mě nechával v klidu.... po pár hodinách už moc spokojená nebyla, zdálo se mi, že se krém úplně nevstřebal... Nebylo to už cítit přímo na pleti, ale na dotyk ano a moje podezření se potvrdilo, když jsem se na něj pokusila nanést BB krém. Tyhle dvě věci se absolutně nesnesou... bohužel. Ano, já vím, že BB sám o sobě je hydratační a kdesi cosi, ale prostě jsem zvyklá se mazat a basta! :) Marně jsem doufala v lehkost a přizpůsobivost Garineru, marně jsem nanášela čím dál tím menší množství krému... prostě ne, nejsme si souzeni. Ale abych nebyla jen negativní, pleť je po krému vyživená, neucpávají se po něm póry ani nic podobného. Jen mi prostě nesedl tak, jak bych si přála, ale to není vyloženě chyba krému.

No a to je vlastně tak nějak všechno... ne, že by byl krém vyloženě špatný, to říct rozhodně nechci, ale už se k němu v budoucnu nevrátím a jsem z experimentování zase na čas vyléčená... :) :)






A co Vy? Máte zkušenost s tímto krémem?

8 komentářů:

  1. Mám tuším podobný jen pro suchou a citlivou... Nijak hutný mi nepřipadá a taky mě moc neohromil... Je to zkrátka takový normální krém, který mě nechává docela bez názoru. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, tak možná ten pro suchou je méně hutný, než pro normální... :) :)
      Já to vidím tak, že svoje příznivce si najde a vyloženě špatný není, ale moje srdce bije pro Garnier :)

      Vymazat
  2. Nechcem strasit, ale tento uzasny "natural" krem obsahuje methylisothiazolinone, ktrory je jednou z latok sposobujucich najviac koznych alergii a dermatitid. Nikdy by som si nedala na tvar nic, co obsahuje tuto latku. Fuj.
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2589-nova-latka-kosmetice-zpusobuje-epidemii-koznich-alergii
    Niektore laboratorne studie naznacuju, ze methylisothiazolinone je neurotoxicky a moze byt neurotoxicky aj pre vyvijajuci sa plod.
    Vsetci bojuju proti silikonom a parabenom, ale pre mna je tento humus ovela horsi.
    Ked som prisla ku koznej lekarke s alergickou reakciou, tak prve co sa opytala bolo, ci nepouzivam nieco od Nivei. Hmmmm....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to jsem neměla moc šťastnou ruku při výběru :( V tom případě mě ale docela zaráží, že ho můžou vyrábět a prodávat... no, o důvod víc, proč ho asi přestanu používat úplně... a děkuji za info, popravdě složení kosmetiky vůbec nezkoumám, ale ono to asi má něco do sebe...

      Vymazat
    2. Som rada, ze si moj komentar zobrala dobre :) Nechcela som robit paniku alebo sposobit "rozruch", ale moja kamaratka ma na tuto latku velmi silnu alergiu, tak som si o tom nieco precitala a chcela som na to iba upozornit :) Casto sa tato latka vyskytuje v "lacnej" kozmetike. Takmer vsetky sprchace z hotelov to obsahuju.
      Zaujimave je, ze napr. Balea, ktora je lacnejsia ako Nivea tuto latku nepouziva.
      No ale uz koncim na tuto temu a tesim sa na dalsi clanok :)

      Vymazat
    3. Na druhou stranu, dokud to člověk nezkusí, tak to nepozná, že :)
      Myslela jsem si, že kosmetické firmy si takové věci hlídají, ale asi to není pravidlo, škoda...

      Vymazat
  3. Experimentování s kosmetikou je moje doména ;-), ale mám vždycky radost, když si na základě skvělé recenze ušetřím nějaký další pokus ;-).
    Perfektní článek, Vivi :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, teď se úplně červenám, od Tebe pochvala těší dvakrát tolik :) :)
      No jo, někdo musí být první, kdo nastaví krk :D

      Vymazat