10. února 2014

Poslední dny

Ahoj, moji milí :)

Asi jste si všimli, že blog poslední dobou dost zahálí... sice mě to mrzí, ale podmínky jsou teď všechno, jen ne ideální - jen pro představu, už ani u toho PC nevydržím sedět :) :) A zrovna mi přibývá pravidelných čtenářů i komentářů, což mě samozřejmě hrozně moc těší! :)

Ale abyste si nemysleli, že jen ležím a dívám se do stropu (což taky není zrovna moc pohodlné, jen tak mezi námi :) ), tak mám pro Vás pár fotek toho, čím jsem se bavila v uplynulých dnech. Některé jsou focené za horších světelných podmínek, ale počasí člověk prostě neporučí. 

Samozřejmě pro Vás chystám i pár kosmetických recenzí, ale popravdě řečeno, už se asi pomalu připravuji na spíše sporadický provoz blogu... ale bude mi to chybět, ne že ne! 

Takže co právě dělám?


Nakupuji ve velkém

Ačkoliv, dá se tomuhle vůbec říkat "velké nákupy"? Nenakupuji kosmetiku, spíše oblečení - nějak jsem ze všeho "záhadně vyrostla"  (také chystám podobný článek na téma zima) a samozřejmě hlavně věci pro miminko :)



Motám lístky do tomboly na Sokolský ples

A to ani nejsme členem Sokola... :) Ale co by člověk pro druhé neudělal, že. Byla to vcelku piplačka, ale zvládla jsem to!



Vařím - a samozřejmě také jím

Zrovna dnes jsem dostala na kontrole od pana doktora pochvalu, jak pěkně přibírám... jemu se to mluví, když nemusí nosit trička svého téměř dvoumetrového muže, jako já! :) Mimochodem, recept je z aktuálního čísla časopisu F.O.O.D. a rozhodně ho doporučuji!



Plesám

Vyrazili jsme si s malou na dětské maškarní, slečna doma pobíhala v čarodějnickém klobouku od rána do večera a jen jsme dorazily na místo určení, klobou strhla z hlavy a už ho nechtěla... klasika :) Kostým je z mého oblíbeného second-handu Vše za 45 Kč a vyšel i s kloboukem na necelou stovku - miluji takové nákupy!



A taky chodím na procházky, odpočívám, peru a žehlím, rozčiluji se... klasika :) :)

A co Vy? Čím se bavíte ve chvílích volna?

4 komentáře:

  1. Já se teď hezky bavím naším prťavým králíčkem, kterého jsme si v sobotu dovezli. :) Je strašně hodná a vůbec se nás nebojí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je milé, králíčci jsou roztomilí :) :) Tak ať vám dělá jen samou radost a nekouše kabely od spotřebičů ;)

      Vymazat
  2. Ja citam knihy, pozeram serialy, upratujem, dlho spim, varim a hlavne citam blogy :)
    To oblecenie pre miminko je rozkosne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to Ti skoro závidím :)
      No jo, nedá se odolat, i když si říkám, že už máme věcí dost, tak pořád po něčem pokukuji :)

      Vymazat