17. února 2014

Jen tak si trochu písknout...

Ahoj, moji milí :)

Dnes si dáme jeden lehce nepřínosný článek, protože:

1) o tomhle produktu už bylo napsáno tolik
2) jestli se u mně něčeho nedočkáte, jsou to recenze na oční stíny a laky
3) zároveň jsem ale tyhle laky potřebovala nějak na blog propašovat
4) třeba se přeci jen dozvíte něco nového :)

A o čem že Vám budu dnes vyprávět? Jsou to už nikoliv nové, totálně provařené a naprosto skvělé laky na nehty od Gabriella Salvette s pískovým efektem!






Stars Enamel Gabriella Salvette - pískové laky



Začala bych asi tím, co jsem si o lacích myslela dřív. Ze začátku se mi ani moc nelíbily, v drogeriích jsem je míjela bez povšimnutí, swatche mi připadaly takové o ničem a téměř horrorové historky na téma odlakování jim v mých očích na kráse nepřidaly... :)


Navíc, nejsem moc lakovací typ, žádný mi totiž nevydrží (což je dáno jednak mojí "technikou" lakování - kterou Vám snad ani nebudu popisovat :) ) a taky dost velkou zátěží, kterou moje nehty každý den podstupují (ruční mytí nádobí bez rukavic a podobné lahůdky :) ). Suma sumárum, když už jsem si nějaký lak koupila, tak jsem ho používala pouze při výjimečných příležitostech a to ještě ne vždy... nejsem prostě žádný lakovací maniak... 

Částečně se to změnilo ve chvíli, kdy mě kamarádka a sestra podarovaly hromadou laků, které jsem začala postupně zkoušet - a tak jsem zjistila, že nejsou všechny tak na nic, jak jsem si myslela :) A mezi to odolnější patřily i klasické Enamel laky od GS... takže jsem se tak nějak přirozeně začala poohlížet i po těch pískových, které se na mně hrnuly ze všech stran... a ze všech slevových letáků... ty odstíny se mi začaly moc líbit... poslední impuls mému rozhodování dala, jak taky jinak, moje už ne zlatovlasá krasavice, která pískáček vyzkoušela a usoudila, že je celkem fajn... a když ona, tak já taky, samozřejmě :) :) 

Nastala doba googlení a dumání - rozhodovala jsem se, který odstín zvolit... první byl odstín Brown sugar... pak následovaly Eleganza, Lila a Bluberry milk... jako zatím poslední přibyl odstín Natale Flower (který mi mimochodem zrovna usychá na nehtech :) ) 


Zajímá Vás, co si o jednotlivých odstínech myslím a jak se mi osvědčily? Čtěte dále :)

Sugar brown

Můj první, naprostá spokojenost! Musím tedy říct, že je používám spíš jako doplňkové laky, natřu s nimi jen jeden nehet - ze začátku jsem se bála, že ty třpytky budou vypadat moc jako od kolotoče a tak vůbec, takže jsem byla opatrná. Lak je hodně světlý a nenápadný (lakováno v jedné vrstvě), co je na něm super je to, že zasychá prakticky okamžitě a jde krásně vrstvit. Není moc krycí - vlastně skoro vůbec, což je ale dáno jednak odstínem a jednak tím, že mě nebaví dávat víc vrstev. Celkově v lahvičce vypadají všechny odstíny tmavší a sytější než na nehtech. Výdrž je super, i bez nadlaku vydrží pěkný tak čtyři dny i při velkém provozu. 




Eleganza

Chtěla jsem nějaký lak, který budu moc kombinovat s tmavě červenými nebo vínovými laky, místo toho jsem si domů přinesla skoro bych řekla starorůžový lak s lehkým nádechem do fialova, který se k vínovým nijak zvlášť nehodí, ale i tak mi přišel ze všech nejhezčí :) To je další z věcí, které mě na pískových lacích moc baví - v různém světle se barvy mění, také třpytky vytvářejí zajímavé efekty. Výdrž je opět úctyhodná, líbí se mi ten "drsný" pískový efekt - i když jsem to čekala "horší", během jednoho dne se nehty hodně ohladí... a mě baví po tom strukturovaném povrchu přejíždět prsty, nijak mi nepřekáží.



Lila

Tady jsem pro změnu chtěla něco na doplnění růžových odstínů... což by celkem odpovídalo. Ale lak je hodně světlý, málo kryje a i výdrž mi přišla slabší, než u tmavších odstínů. Na druhou stranu, používám ho i jako samostatný lak na celou manikůru (tedy nejen v kombinaci s klasickým lakem), protože má moc pěknou barvu a tvoří zajímavý a nenápadný efekt.



Blueberry milk

V lahvičce krásně jemně fialový, na nehtech hodně nevýrazný a spíš jen třpytkatý - ale zase se výborně hodí pro zjemnění a ozvláštnění výrazně růžových či fialových laků, které dávám dospod. Takže využití určitě najde, ale ne takové, jaké bych si představovala. Výdrž je hodně podobná jako u odstínu Lila, ze všech pěti mi ale přijde nejslabší.




Natale Flower

Po vyzkoušení předchozích čtyř odstínů jsem došla ke dvěma závěrům - nevěř barvě v lahvičce a nevěř barvě na vzorníku v drogerii :) Takže už mě nepřekvapilo, že jsem si donesla místo rudého "vamp" laku celkem "neškodný", ale pěkný červený lak se super pískovým efektem :)




A jak to je s tím obáváným odlakováním? Nevím, jestli mám zvláštní nehty nebo je to použitím jen jedné vrstvy, ale všechny laky nekladly žádný větší odpor ať už při odlakování speciálním tamponkem nebo i obyčejným lakem z drogerky... takže palec nahoru :)

Takže když to shrnu - laky jsou moc pěkné, jen odstíny se dost liší od mých původních představ, mají zábavný pískový efekt, který ale nepůsobí nijak divoce, výdrž je více méně velká a odlakování v pohodě. Takže nebýt těch nevyzpytatelných odstínů, asi bych nakupovala pořád pryč, takhle si (zatím) vystačím se svými pěti kousky :)

A co Vy? Podlehly jste pískovým lakům?

2 komentáře:

  1. No a jak vypadá na nehtech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně... :D :D
      Trošku jako normální třpytkový lak, ale není to tak divoké :)

      Vymazat