21. února 2014

A přes to vlak nejede...

Ahoj, moji milí :)

Nevyhnutelné se stalo skutečností - blog bude teď delší dobu spát spánkem spravedlivých... doufám tedy, že se neodporoučí do věčných lovišť :)

Myslela jsem, že bude fungovat do doby, než se miminko narodí, ale nějak na něj zrovna nemám myšlenky, špatně se mi fotí - všude mi zavazí břicho :) a místo za kosmetiku utrácím za dupačky a plínky :) I když píšu článek, tak se mockrát přistihnu při tom, že myslím na něco úplně jiného, sedět delší dobu v jedné pozici taky není tak samozřejmé jako dřív a vůbec, i ostatních blogů čtu naprosté minimum, nějak jsem se teď duševně přesunula do jiné sféry :) :) 

Takže se s Vámi symbolicky loučím, i když možná se ještě nějaký ten článek časem objeví, ale nic neslibuji a nic neplánuji... leda by Vás zajímaly fotky postýlky a bodyček :) :) 

Mějte se krásně a doufám, že se s Vámi všemi ještě někdy shledám, protože je mi s Vámi moc hezky :)

P.S. Bude to kluk a bude se jmenovat Matěj :)

6 komentářů:

  1. Tak ať je Matěj spokojené mimino a maminku moc nezlobí. :) A článek aspoň občas mi udělá radost. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli bude po sestřičce tak nevím, nevím :) :)
      Pokusím se občas něco přihodit jako odreagování, snad to půjde :)

      Vymazat
  2. Ahoj, blog máš sice takový nenápadný, ale moc milý a fajn, tak doufám, že je to jen dočasné.
    Přeji Ti, ať jste oba zdraví a spokojení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za originální pochvalu, to byl totiž více méně můj záměr - malý, tichý, nenápadný blog jen tak pro radost :)
      Děkuji za přání, sama ani ve víc nedoufám :)

      Vymazat
  3. Skoda, ze sa prispevky budu objavovat pomenej :( Ale samozrejme chapem dovovom.
    Drzim palce, aby vsetko dopadlo dobre a boli ste obaja zdravi a spokojni :)
    P.S.: Matej je velmi pekne meno :)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji a děkuji :)
      Někdo má náročnou práci, někdo třeba zkouškové ve škole no a já zase dětičky :)
      Matěj byla jasná volba už od začátku :)

      Vymazat