7. března 2014

Moje první goommage

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Dnes mám čas i chuť napsat nějaký článek (snad mě to v půlce nepřejde :) ), tak jsem pátrala v počítači, co jsem si nafotila... a volba padla jednu věc z wishlistu (i když to není stoprocentně to samé, variantu s čajovníkem jsem nesehnala).

Gommage mám doma už delší dobu, jednak mi trošku trvalo, než jsem si na výrobek vytvořila ucelený názor a také samozřejmě víme, jak je to teď u mě s tím publikováním, že :) 

A o čem je vlastně řeč?

Čistící gel s mikroperličkami od Dermacol


Originální název zní Cleansing daily gommage, což napovídá, že jde o něco jiného než o běžný čistící gel nebo třeba peeling. I když, originální.... není náhodou Dermacol česká firma? To jen tak na okraj.

Na úvod musím poznamenat, že jsem nikdy tento typ výrobku nezkoušela, proto berte moje názory trošku s rezervou. Vlastně jsem si ho koupila právě proto, že je to něco nového a mně neznámého. Ani jsem pořádně nevěděla, co od toho čekat, na jinou verzi jsem narazila kdesi na blogu a nadšená recenze mě přesvědčila, že ho chci vyzkoušet i já... no, ještě, že teď na čtení ostatních blogů (až na čestné výjimky, samozřejmě!) nezbývá tolik času :) :) Byl trošku oříšek ho sehnat, respektive narazila jsem na něj jen v DM za cenu, tuším, 99 Kč (možná byl dokonce i v akci).

Původně jsem si myslela, že to bude takový jemnější peeling nebo klasický mycí gel ale s perličkami (kdysi jsem takový měla od značky Nivea a moc mi vyhovoval), ovšem nakonec se z gommage vyklubalo něco úplně jiného, což je na jednu stranu fajn, na tu druhou ne každá novinka člověku sedne, že. A jak na mně tedy působí?

Vůně
Ze všeho nejvíce mi připomíná aviváž.... :) :) I když, v mém stavu popisovat vůně čehokoliv je dost odvážné, všechno najednou voní jinak... ale parfemace je cítit jen při bezprostředním přivonění, při aplikaci už o ní nevím, takže za mně nečuchat a rovnou používat. Každopádně to není nic, co by mě od používání odradilo.

Obal
Klasická uzavírací tuba, která zároveň výborně drží i jde dobře otevírat, což se cení. Vzhledově se mi obecně líbí průhledné obaly, takže tím se mi Dermacol naprosto trefil do vkusu, obrázek na obale působí skoro až technickým dojmem (něco jako chemické vzorečky nebo tak...) Netvrdím, že je nějak extrémně líbivý, ale i když se říká, že obal prodává, tak já se tím obvykle neřídím - nebo přesněji řečeno, hezký obal mě dokáže nadchnout ale ten obyčejný rozhodně neodradí. Takže obal je jednoznačně plus, funguje tak, jak má a to se prostě počítá. Samozřejmě pochvala za český text, který je viditelný a čitelný :)

Konzistence
Jak už jsem se zmiňovala výše, čekala jsem spíš konzistenci peelingu. Ovšem tohle je namodralý gel s malými kousky, které mi připomínají ze všeho nejvíc kousíčky v jogurtu, rozmočené papírové kapesníčky a podobné věci... prostě něco měkkého a mazlavého a popravdě řešeno, nijak zvlášť příjemné mi to není... prostě mi nevyhovuje ta měkká konzistence, teď už jsem si na ni celkem zvykla, ale stejně to není můj šálek kávy. Gel nijak nepění ani jinak nemění svou konzistenci. Nepracuje se s tím špatně, ale na druhou stranu, ty kousíčky ulpívají na obličeji a dost špatně se smývají, což je otrava... pořád někde narážíte na zapomenuté žmolky :(  Takže to hodnotím spíš jako mínus, já preferuji co nejméně komplikované výrobky (pokud jste četli nějaké moje články, tak se celkem často zmiňuji o tom, že nemám moc ráda ani klasické kondicionéry, protože se musí nanést, nechat působit a pak opláchnout - zlatá bezoplachová péče :) )

Účinky
No a dostáváme se k tomu, co Vás zajímá nejvíc a je pro každý výrobek rozhodující. Co musím vypíchnout je fakt, že gommage dokonale odstraňuje make-up (v mém případě BB cream), mnohem lépe, než klasický mycí gel. Proto ho nejčastěji používám pro tyhle účely. Dále po něm sahám ve chvíli, kdy mám chuť na nějakou pečlivější očistu, převážně večer ve sprše (hlavně kvůli již zmíněnému horšímu smývání), pleť je po použití pěkně jemná a rozzářená - což bych přirovnala k účinkům peelingu, při používání se mi neucpávají póry, pleť není vysušená ani stažená a cítí se příjemně :) Takže ho používám relativně často, ale spíš je to tak, že jsem si pro něj využití našla, než že bych bez něj nemohla existovat a znovu o něm uvažovat nebudu.


Když to shrnu - ještě pořád mi nesedí jeho konzistence ale účinky má dobré, přesto si ho znovu nekoupím, i když jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela. Tak si to přeberte po svém :)







A co Vy? Máte s gommage nějakou zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat