20. února 2014

Ten nejlevnější suchý šampon

Ahoj, moji milí :)

Jste zvědaví, co jsem si pro Vás dnes připravila? 

Nebudu Vás dlouho napínat, bude řeč o suchém šamponu Amica, který je ten nejklasičtější, nejlevnější, nejznámější a asi nejvíc rozporuplný výrobek své kategorie v našich drogeriích.


Suchý šampon Amica


Možná si vzpomenete, že na blogu už jsem jeden suchý šampon chválila - byla to Schauma ve spreji. Pořád si myslím, že je super, ale poprvé jsem ho kupovala v akci a plná cena mi přijde přeci jen trošičku přehnaná. Proto jsem se rozhlížela po nějakém jiném. Spoléhala jsem na privátní značky drogerijních řetězců, ale jejich šampony buď nebyly o tolik levnější, nebo jsem na ně našla hodně nepříznivé recenze, takže taky nic... :) No a moje dilema vyřešila - jako už tolikrát předtím! - moje nejdražší Evička, která mi doporučila právě Amicu - váhala jsem hlavně z toho důvodu, že jsem se bála vyčesávání z tmavých vlasů - což je ostatně největší slabina všech suchých šamponů. Ale poté, co mě ujistila, že s tím problémy nemá, jsem odhodlaně vyrazila do drogerie a pátrala jsem po oné modré krabičce... A jak to nakonec dopadlo?

Obal
Je svým způsobem nepřehlédnutelný, tak trochu retro, nic, co by člověka zaujalo na první pohled... Plastová butelka s odklápěcím víčkem v modro-bílé kombinaci asi není vrcholem elegance a rafinovanosti, ale svůj účel plní a konec konců, všichni jistě oceníme, že nemusíme platit těžké peníze za nějaký "vymazlený" obal, ve kterém bude nakonec jen průměrný výrobek, že :) Co musím pochválit je fakt, že i když se po odklopení víčka objeví celkem velké otvory, prášku se z nich sype tak akorát - možná bych dokonce uvítala větší množství, ale takhle prostě jen víckrát zatřepu a hotovo :) Na obale najdeme všechny důležité informace a protože se jedná o český výrobek, tak samozřejmě v rodném jazyce, hurá :)

Vůně
Opět nic oslnivého - připomíná mi babiččina mýdla, co si dává do prádelníku nebo obecně takovou tu "babičkovskou" vůni. Je cítit při aplikaci, po vyčesání šamponu už o ní nevím, a zatím nikdo nic neříkal, tak předpokládám, že vůně časem zmizí, což je bezesporu dobře, přeci jen, na babičku ještě nemám věk :)

Konzistence
Bílý spíše hrubší "pudr", který ale kupodivu vůbec nepráší - čehož jsem se bála jako čert kříže. Trošku mi připomíná namletou křídu, nikde se nesype a pracuje se s ním víc než dobře, drží, tam kde má a celkově mě moc příjemně překvapil.

Účinky
Šampon se používá klasickým způsobem - nanést do vlasů, vetřít rukama nebo ručníkem, vyčesat a hotovo. Nic složitého ani zdlouhavého. Šamponu stačí poměrně malé množství, dobře se s ním pracuje, ani to vyčesávání není nijak náročné. Vlasy jsou navíc po použití pěkně načechrané a mají viditelný objem. A jak je to s tím šedým povlakem? Popravdě řečeno, vyloženým černovláskám bych ho nedoporučovala, jinak problém nevidím a osobně si myslím, že ten "divný nádech", o kterém hodně lidí mluví je dán spíš tím, že vlasy jsou logicky od dost matnější, takže vypadají jinak, ale přímo zašedlé nejsou. A co víc, vlasy vypadají dobře i druhý den, takže není nutné vlasy mít hned ten den, kdy šampon použijete, což je super :)


Takže suma sumárum - šampon je k dostání prakticky v každé drogerii a i v obchodech se smíšeným zbožím a podobně (i u nás na vesnici v Jednotě :) ) za cenu plus mínus třicet korun a funguje znamenitě, samozřejmě s přihlédnutím k tomu, že se jedná o jakousi poslední záchranu a ne plnohodnotnou náhradu klasického šamponu. Takže rozhodně doporučuji všemi deseti aspoň vyzkoušet! :)







A co Vy? Používáte suché šampony?

Žádné komentáře:

Okomentovat