18. prosince 2013

Vánoční tag

Ahoj, moji milí :)

Jsem zvědavá, kolik z Vás si tenhle tag, kterého je nyní plný internet, přečte...Ale zaujal mě a tak jsem se rozhodla také přispět se svou troškou do mlýna.



Vánoční tag



Jaký film je v období Vánoc Tvým oblíbeným?


Z pohádek určitě s Čerty nejsou žerty a z filmů se každý rok prostě musím dívat na Pretty Woman!


Jakou vánoční písničku máš nejradši?

Všechny mi po čase začnou lézt na nervy... :) Ale nejspíš Last Christmas od Wham!


Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?


Ani nevím, co se týče stromečku, tak poslední dobou tíhnu k fialové nebo bronzové barvě, ale doma převládá spíš tradiční červená.


Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?


Tradičně se ke stromečku oblékáme svátečně, baví mě to :) :)


Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?


Vždycky večer, po večeři a obvykle u vánoční pohádky.


Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?


Ne, nepeču ani klasické cukroví, natož chaloupku :)


Co děláš o vánočních prázdninách?


Jediné, čím se vánoční prázdniny liší od všedních dní jsou návštěvy a předávání dárečků, což se táhne až do Silvestra.


Máš nějaké vánoční přání?


Asi je to klišé, ale aby celá rodina byla spokojená.


Už víš, co bys chtěla najít pod stromečkem?


Vím a už jsem to tady i prozradila, tak se nechci znovu opakovat :)


Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?


Rozhodně vůně jehličí.


Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?


Maminčino cukroví, maminčiny chlebíčky s bramorovým salátem a samozřejmě řízek a salát na Štědrý večer.


A co Vy? Máte svůj vánoční tag?

2 komentáře:

  1. Pěkný tag. :) Takhle nějak podobně to mám taky. (Jen já peču, letos dokonce na dvou místech... :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadšenci...! :) :) Já na to mám lidi, respektive dostávám od obou "babiček" tolik cukroví, že bychom to ani nesnědli! :)
      Tag se mi taky líbil :) :)

      Vymazat