13. prosince 2013

Leontyna.cz - spodní prádlo

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás další mini recenzi a internetový obchod a tentokrát to bude na trošku osobnější téma, aneb spodní prádlo, konkrétně podprsenky.

Hned na úvod musím říct, že normálně bych si podprsenku přes internet neobjednala a to z toho prostého důvodu, že jich v obchodě vyzkouším deset a padne mi jedna - myslím, že to všechny dobře znáte. Tentokrát jsem ale potřebovala doplnit zásobu prádla pro nastávající maminky - tyhle kousky jsou bez kostic, bez výztuže, bez čehokoliv, co by mohlo teoreticky nesedět, přizpůsobí se a rozhodující je vlastně jen šířka obvodu a velikost košíčku. A mimochodem, bývají většinou dost škaredé :) :) Samozřejmě, řeknete si, pod oblečením to není vidět. Ale omyl! Pokud máte to štěstí a mimčo kojíte, Vaše spodní prádlo (a nejenom prádlo, pochopitelně) vidí tak nějak všichni :) A ne, nekrmím dítě uprostřed obchodního centra nebo v restauraci, ale dítě potřebuje jíst, i když jsou zrovna na návštěvě babička s dedečkem, že :) A hlavně jde o vlastní pocit. *** Konec mateřského okénka :) :)
Na obchod Leontýna.cz jsem narazila víceméně náhodou, když jsem pátrala po nějakých levných a v rámci možností pěkných kouscích. Nechci škaredé prádlo za 200 ani luxusní za patnáct stovek, děkuji. O e-shopu jsem myslím slyšela už kdysi dříve, ale nevěnovala jsem mu nejspíš moc pozornosti, viz důvody výše. Prošla jsem si nabídku, porovnala s ostatními, zkonrolovala výši poštovného (tohle u mně často rozhoduje!) a bylo rozodnuto a objednáno.

Obchod Leontýna.cz se prezentuje jako e-shop se spodním prádlem, nicméně v nabídce najdete též oblečení, kosmetiku, elektroniku, hodinky... prostě takovou všehochuť, teď před Vánoci se to docela hodí, nicméně spodní prádlo převládá.

E-shop nabízí běžné způsoby platby (převodem na účet, dobírkou, elektronickou kartou nebo hotově), dopravu zajistí buď Česká pošta (balík do ruky, balík na poštu) nebo PPL.

Samozřejmostí je možnost vrátit nepoužité zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Objednávku jsem odeslala ve čtvrtek a jako platbu jsem si zvolila převod na účet. Téměr okamžitě mi přišlo na mail potvrzení objednávky spolu s fakturou. Co mě trošku zarazilo byl fakt, že nikde v mailu nebyly přímo vypíchnuté platební údaje, jako to dělají snad všechny ostatní obchody. Vytáhla jsem si tedy podklady z připojené faktuty a čekala jsem, co bude dál :) Další den (pátek) mi přišly dva maily - nejprve, že se zboží vyskladňuje a poté, že je zabaleno a připraveno k odeslání, ať si zkontroluji, zda proběhla platba. Všechny položky byly naštěstí skladem - jinak bych je neobjednávala, nemám ráda čekání :) V pondělí už jsem naštěstí obdržela avízo o předání balíku přepravní společnosti - v mém případě České poště - ať si říká kdo chce co chce, pošta u mně pořád vede - miminálně pro to, že když mě balíček nezastihne doma, prostě si pro něj dojdu na poštu v době, kdy se mi to hodí. Přišel mi též mail od pošty a pak se to trošku zaseklo, na balíček jsem musela čekat až do čtvrtka, což mi přijde už tak na hranici, i vzhledek k tomu, že všechny položky byly skladem. Ale vím, že se to poněkud zdrželo na poště. Prádlo přišlo v krabici, což mi nedřív přišlo trošku přehnané, ovšem je to proto, že každá podprsenka je ještě zvlášť uložená ve své originální krabičce a některé jsou dost velké. Takže riziko poškození zboží je prakticky nulové, což je super. Samozřejmě vím, že do krabiček balí prádlo výrobce/dodavatel, takže to není až tak zásluha e-shopu. Nicméně krabice se bude hodit na vánoční dárky :) :) No a nakonec musím dodat, že se s výběrem jsem spokojená, trefila jsem se do velikostí naprsto přesně a budu kočka :) :) Rozhodně se nejednalo o můj poslední nákup na téhle stránce.

+ nízká cena poštovného, velký výběr (mnou požadovaného) zboží, hodně položek skladem a příjemné ceny

- uvítala bych samostatné zaslání podkladů k platbě, přeci jen je to tak přehlednější, dodací lhůta by mohla být kratší, osm dní už je trošku na hraně







2 komentáře:

  1. Vybrala si si pekne kusky. Nech ti dobre a dlho sluzia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snad budou :) :) Zatím jsem moc spokojená :)

      Vymazat