9. prosince 2013

Melounové máslo

Ahoj, moji drazí čtenáři!

Dnešní článek se nebude kupodivu týkat vaření - jak by možná někoho mohlo podle názvu napadnout, ale kosmetiky, konkrétně recenzce za tělové máslo od značky Alverde.

O podobném výrobku, respektive stejném, jen s jinou parfemací jsem už kdysi psala. Melounová varianta mě zlákala při čtení článku u An., ostatně jako obvykle. Není to sice žádná novinka, ale jednak ho stále prodávají a jednak určitě stojí za zmínku, takže s chutí do toho!

Tělové máslo žlutý meloun Alverde


Obal
Klasická kulatá šroubovací plastová krabička. Někomu nevyhovuje, že musí dovnitř sahat, já mám tenhle typ obalů naopak nejraději - naberu si přesně potřebné množství, vidím, kolik mi ještě zbývá a také to umožňuje spotřebovat výrobek doslova do dna. Etiketa mi přijde taková letní a veselá, což je fajn - a vůbec nevadí, že venku je právě prosinec :)

Vůně
Zatímco pomeranč mi přišel dost chemický, melounové verzi nemám co vytknout. Ba naopak, voní krásně sladce a jemně, zároveň není vůně nijak křiklavá. Na pokožce se příliš neudrží, což může být plus i mínus, záleží na úhlu pohledu. Já osobně mám radši, když vůně kosmetiky vyprchá, než kdybych voněla extra šamponem, spcháčem, krémém, máslem... hlavně žádná pafrumerie na pochodu, prosím! :)

Konzistence
Pro mně nejtypičtější představitel máslové konzistence, se kterým jsem se zatím potkala. Takže žádný polo-krém ani nic podobného, prostě tělové máslo jak má být. Nebo aspoň jak si ho já přestavuji. Krásně se roztírá, rychle se vsákne, nelepí, nemastí.

Účinky
Másla Alverde používám převážně na ruce, ale klidně po něm sáhnu i při natírání celého těla. V obou případech je hydratace dostatečná, pleť je pěkně vláčná a jemná po dlouhou dobu. Když si ho namažu na ruce, mám pocit, jako bych si zároveň oblékala hebké rukavice. Ano, já vím, že to zní jako fráze z nějaké hodně hloupé reklamy, ale to nic nemění na tom, že je to fakt :) Zbožňuji, když si namažu ruce a může hned jít něco dělat beze strachu, že se přilepím a všechno bude opatlané a zároveň že mám ruce opravdu hydratované a hebké. Popravdě jsem nenašla nic, co bych máslu mohla vytknut a určitě si ho pořídím v plném balení, pokud to ještě stihnu.

K dostání v DM drogerii, cena za cestovní balení 50 ml je 40 Kč, za plné balení 200 ml je 99 Kč.

A co Vy? Máte rádi másla, nebo preferujete klasiku?





6 komentářů:

  1. Az spotrebuju svoje zasoby, tak po nem mrknu, uz jen kvuli vuni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, tohle malé balení stojí pár korun a u nás ho pořád prodávají :) :)

      Vymazat
  2. Už mi pomalu dochází, což je smutné. :) Snažím se teď ulovit vánoční limitku, zatím neúspěšně... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční limitku? To jsem asi slyšet nechtěla... :D Ale meloun je super, mám ho radši než pomeranč :)
      Já si brousím zuby i na makadamový ořech, škoda, že ho nemají v malém, musím počkat, až trošku prořídnou zásoby... :) :)

      Vymazat
  3. Mám moc ráda másla od Alverde. :-) Mám doma v malém makadamový oříšek a čekám až se u nás objeví to mandarinkové. :-) Meloun mě bohužel moc nezaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na oříšek se chystám, u nás mají jen ten a meloun :) Myslím, že jejich másla jsou hodně oblíbená :)

      Vymazat