7. prosince 2013

Superknihy.cz

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás opět jednu recenzi na e-shop a myslím si, že by mohla být docela užitečná, protože se jedná o obchod Superknihy.cz a naprosto nepochybuji, že aspoň někdo z Vás obdarovává své blízké knihami :) Obchod ale nenabízí jen knížky, nýbrž také hračky, kalendáře, DVD - prostě takový řekla bych univerzální dárkový sortiment, co se médií týče.

Superknihy.cz


Samotné stránky nejsou popravdě moc poutavé, na druhé straně Vás nic nerozptyluje (až na to, že hned v úvodu na Vás vyskočí série 50 Shades - to jsem si odpustit nemohla :) ), knihy jsou řazeny do mnoha kategorií, ale popravdě je nejjistější použít vyhledávač, pokud hledáte konkrétní titul.

Já jsem na stránky narazila v rámci hledání jedné určité knihy, kdy jsem ji sháněla co nejlevněji. A protože jsem neobjednávala jen jednu věc ale rovnou čtyři, vyšly mě knihy i s poštovným ve výši 69 Kč - o kterém bych jinak tvrdila, že je nehorázně drahé :) - mnohem levněji než u konkurence (pokud beru v úvahu, že ne vždy měly všechny internetové obchody mnou požadované tituly na skladě a proto byl výběr poněkud omezený).

 Ještě k tomu poštovnému - zcela výjimečně se neliší podle typu dopravy a platby, respektive na poštu jak při platbě předem tak i při dobírce zaplatíte 69 Kč, taktéž při osobním odběru na dobírku, PPL se pohybuje v řádu sto korun. Z tohoto důvodu jsem si zvolila platbu na dobírku, což mělo podle mých představ urychlit vyřízení a doručení celé objednávky, protože jak už jsem zmínila, knížky byly skladem. A jak to bylo doopravdy?

Objednávku jsem uskutečnila 25.11. tedy v pondělí, a vzápětí mi byla i potvrzena. Stejný den přišel i mail s informací, že se objednávka vyřizuje. Takže jsem si myslela, že budu mít balíček do středy doma. Prakticky celý týden se ale nic nedělo, až v pátek 29. 11. došel mail (a SMS) že zásilka byla předána České poště a že dorazí v následujících 1-2 dnech. Takže jsem počítala s pondělkem a byla jsem docela zklamaná... jaké bylo ale moje překvapení, když pošťák zazvonil už druhý den - ano, balíčky se nerozváží jen v pracovních dnech ale dokonce i v sobotu. Takže celá "akce" trvala celkem šest dní, přičemž od pondělí do pátku se objednávka vyřizovala v e-shopu. Vím, že týden není věčnost, a že před Vánoci mají jistě frmol, jen by mě opravdu zajímalo, proč to trvalo tak dlouho, obzvlášť s ohledem na to, že mělo být vše skladem a platila jsem dobírkou, tzn. nečekalo se na připsání platby... Proto doporučuji nenechávat objednávku na poslední chvíli a počítat s určitou časovou rezervou.

Knížky dorazily zabalené v bublinkové fólii, zabalené v kartonech a omotané izolepou. Na jednu stranu si cením toho, že firma svým způsobem recykluje obaly a neplýtvá zbytečně novými krabicemi, na straně druhé, jak to vypadá posuďte sami... Podstatné ovšem je, že knížky dorazily v pořádku a zabalené byly opravdu pečlivě (i když to tak z fotky nemusí vypadat - první vrstvu kartonu jsem před focením už rozbalila). Co se mi naopak líbilo moc byla vložená "účtenka" - nejsem firma, abych skladovala faktury a zároveň mám ráda v ruce nějaký doklad a tohle mi přijde naprosto ideální a ještě jsem se s tím nesetkala.

Když to shrnu, některé věci jsem si asi představovala jinak (jako dobu dodání nebo zabalení zásilky), ale nejdůležitější je, že knížky dorazily v pořádku a oproti nákupu na jiných e-shopech (o kamenných prodejnách ani nemluvím) jsem značně ušetřila a to se vždycky počítá :) :)

+ široký sortiment, nízké ceny
- nepatrně vyšší poštovné, delší dodací lhůta, poněkud netradiční balení zásilek






A co Vy? Objednáváte knížky přes internet?

2 komentáře:

  1. :) Hlavně, že knížky jsou v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skoro polovina všech vánočních dárků, tak bych je nerada reklamovala :D

      Vymazat