3. prosince 2013

TAG na téma podzim

Ahoj, moji milí :)

Dnes ráno mě na blogu u Evelínky zaujal Podzimní tag a tak mi to nedalo a musím se hned opičit :) Ne, že by tady v poslední době nebylo "povídacích" článků dost, ale tahle forma otázka - odpověď má určitě svoje kouzlo. Našla jsem více verzí, ale tahle Evelinčina se mi líbila nejvíc :) A shodou okolností se odpovědi na otázky dost podobají mému dřívějšímu foto článku na téma podzim :)



Podzimní tag



Oblíbená vůně svíčky?
Asi skořice. Bohužel se mi zdá, že svíčky většinou po zapálení moc nevoní, na tohle je lepší aroma lampa s olejem.

Káva, čaj nebo horká čokoláda?
Kávu (slabou a napůl s mlékem) jedině ráno, čaj můžu pořád a piji ho po litrech. Takže vítězí čaj :)





Tvoje nejkrásnější podzimní vzpomínka?
Sbírání kaštanů a vyrábění zvířátek :) :) Jako malá jsem to milovala a teď se nemůžu dočkat, až dcerka trošku povyroste a pustíme se do toho spolu.

Který trend v makeupu preferuješ - tmavé rty nebo výrazné linky?
Tmavé rty rozhodně ne, linky si dělám sice černé ale v podstatě nevýrazné... Když už něco tmavého, tak nehty, na podzim miluji vínové a fialové laky!




Jaký máš oblíbený svetr?
Starý, šedivý, dlouhý, propínací, s kapsami... díky, ségro! Na podzim ho vytáhnu a sundám až na jaře!

Čepice nebo šály?
Nemůžu se rozhodnout :) :) Ale šál mám jednoznačně víc, protože se dají, na rozdíl od čepic, sehnat i takové, které hřejí a dobře vypadají... letos jsem si oblíbila hlavně ty kruhové :)




Jaká je tvoje oblíbená podzimní vůně?
Asi štrůdl :) :)

Skinny nohavice nebo legíny?
Teď jedině legíny, skinny se mi moc nelíbí (na nikom, natož na sobě), džíny preferuji rovného střihu.

Oblíbený lak na nehty?
Momentálně fialová Colorama od Maybelline - skvělý odstín i značka

Oblíbená podzimní činnost?
Pití čaje - můj malý relax v každodenním shonu :)
 



Myslím, že co se pozdimu týče, prozradila jsem na sebe už všechno, co se dalo :)

2 komentáře:

  1. Jééé, tak to jsem moc ráda, že jsi pokračovala a že se ti moje varianta líbila :-) Moc hezké počtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že se Ti příspěvek líbí :) :)
      Třeba se "chytne" ještě někdo :) :)

      Vymazat