5. prosince 2013

Co už si nemusím kupovat... hodně dlouho!

Ahoj, moji milí :)

Dnešní článek bude tak trochu neobvyklý. Občas tady uveřejňuji svoje wishlisty nebo nákupy novinek, ale tentokrát jsem se vydala cestou přesně opačnou. Částečně je to ještě pozůstatek říjnové výzvy, částečně sebereflexe no a taky mě zajímá, jestli v tom nejsem sama :) Takže dneska Vám povím něco o svých zásobách...

Šampony
Celkem se v naší domácnosti vyskytuje pět kusů nenačatých šamponů a dva rozdělané. Což je, i přes skutečnost, že je používáme s mužem dohromady (kromě kokosáčku, ten si syslím je pro sebe) celkem úctyhodné a téměř nespotřebovatelné množství.

Kondicionéry a podobě
Biosilk je asi bezedný a když k tomu připočtete "zlatý" kondicionér z LB, tak i tyto regály budu v drogerii míjet bez povšimnutí... i když, hm, pořád chci hrozně moc vyzkoušet ten olejíček od Garnieru... ale to se nepočítá, že ne? :) :) 

Tělová mazadla
Sice si brousím zuby na velké balení melounového tělového másla Alverde (a makadamový ořech jsem také ještě nezkoušela), ale v útrobách koupelnové skřínky na mě stále čeká plné balení tělového mléka a to ani nemluvím o zbytcích v cestovních baleních...

Micelární vody
Šest kusů micelárek (včetně půllitrové červené Biodermy) se už zdá jako dostatečná zásoba i mně... ale přeci nemůžu za to, že se s nimi teď v drogeriích doslova roztrhl pytel a já je chci vyzkoušet všechny! 

Rtěnky
Aktuální počet mých rtěnek činí deset kousků. No, možná to není ZAS tak moc, ale minimálně čtyři mají opravdu hodně podobný odstín... asi nějaký reflex, vždy sáhnu po podobné barvě :) 

Pytlíčkové masky
Tady nejde ani tak o množství, ale už mě to nadšení asi přešlo... zůstanu věrná své oblíbené "okurce" a hotovo.

Ladyboxy
Oficiálně prohlašuji, že si aspoň půl roku dám od boxů pokoj... stejně se skoro nikdy netrefím do nějaké zajímavé edice a hory šamponů a mazadel mají taky krabičky tak trochu na triku! :)

Naopak si v dohledné době dopřeji nějaký denní pleťový krém a možná ani ty vlasy nepřijdou zkrátka ;)
















A co Vy? Máte taky nějaké železné zásoby?

6 komentářů:

  1. Rtenek mam taky hodne a moc neubyvaji. Sampony a mazadla se mi tez nejak namnozila:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by nějaký celorepublikový syndrom? :) :)
      To je hlavní problém dekorativky, že prostě pomalu ubývá a pak se začne podezřele kupit :)

      Vymazat
  2. Já jsem na tom podobně, jen mi teď chybí tělové mazadlo a rtěnky neřeším. :) Spíš je sbírám kvůli odstínům. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TY že nemáš mazadlo? Ani žádné máslíčko Alverde? To se mi ani nechce věřit :) :)
      Sbírání rtěnek je krásný, leč finančně trošku náročný koníček... ale popravdě, mám takový pocit, že já si zase kupuji paletky od Sleeku, aniž bych měla vůbec v úmyslu je používat, ale jsou tak krásné... :D

      Vymazat
  3. Zaujimavy clanok. Ja mam take zasoby kozmetiky, ze keby som 3 roky nic nekupila tak stale mam co vytahovat zo skrine. Napr. mam cca 30 balzamov na pery, viac ako 10 kremov na ruky atd. Ale tieto dve "polozky" pouzivam a spotrebovavam najviac. Hmmmm.....asi si dam novorocny zavazok nenakupovat cely rok 2014. Ach jaj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nějak nevím, co na to říct :) :) Já zrovna balzámy ani krémy na ruce prakticky nepoužívám, mojí "slabinou" jsou micelárky :) :) Samozřejmě je mi jasné, že hlavně co se týče dekorativky jsem proti ostatním blogerkám "zaostalá", ale když to srovnám byť jen s loňským rokem... :) :) Člověk si to ani neuvědomí :)

      Vymazat