11. prosince 2013

Omeleta s pórkem

Ahoj, moji milí :)

Dnes si zase dáme trošku toho vaření. Já vím, že Vám přidávám samá jednoduchá jídla, ale náhodou se recepty na omeletu běžně objevují v kuchařkách, tak co! :) Navíc, pokud je něco snadné, rychlé a tak dobré, byl by hřích si to nechávat jen pro sebe, nemyslíte ;)


Omeleta s pórkem


Ingredience:

2 vejce
šunka
tvrdý sýr
pórek
sůl 
pepř

V misce si smícháme rozšlehaná vajíčka s pórkem nakrájeným na půkolečka a s šunkou a sýrem - buď je nastrouháme nebo též nakrájíme  na malé kousky. Osolíme, opepříme a pečeme na pánvi na opravdu malém množství oleje. Omeletu si můžete dát k snídani, k obědu, ke svačině, k večeři... Popravdě řečeno, dělala jsem ji prvně a sama jsem byla překvapená, jaká je to dobrota! Také to dobře vypadá :)





Dobrou chuť!

4 komentáře:

  1. Já většinou náplň nasypu až na pánvi na napůl udělanou omeletku, lehce dopeču a zaroluju, ale jinak dělám velmi podobnou a přítel ji má moc rád. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda, když je jídlo - obzvlášť vajíčka - udělané pěkně z obou stran, tak ji otáčím a to by asi s náplní jen na vrchu moc nešlo :)
      Jinak jsem ráda, že aspoň někoho omeleta zaujala, vždycky, když se podívám na tu fotku, tak na ni dostanu chuť :) :)

      Vymazat
  2. Vyzera to fakt dobre. Ja tiez do omelety pridavam rozne dobroty. Najradsej syr, sampinony a roznu zeleninu. Omeleta je podla mna najrychlejsi obed/vecera. Uz ma vela krat zachranila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já na houby moc nejsem, ten pórek jsem vyčetla někde v receptu a je to opravdu výborné :) Myslím, že je to ideální večeře a způsob, jak zlikvidovat zásoby v ledničce :) :)

      Vymazat