12. května 2013

Změna je život

Ahoj, moji milí!

Námět na tenhle článek nosím v hlavě od té doby, co jsem si všimla, že spousta důvěrně známých lahviček v mé koupelně byla - a to i vlivem blogování, co si budeme povídat! - nahrazena novými, lepšími alternativami. Myslím, že to není bez zajímavosti, proto si dnes můžete počíst o tom, co jsem používala dřív a proč jsem u toho nezůstala.

Vytvořila jsem dva seznamy - říkejme jim třeba dříve a nyní

O všech novinkách už jsem psala, původní seznam, až na výjimky, nestál za zmínku. 







Vyměnila jsem "obvyklý" šampon za šampon bez silikonů.
Myslela jsem si, že ta celkem nedávno propuknutá hysterie kolem bezsilikoných a bezparabenových šamponů je jen velká mediální bublina. Až do chvíle, než jsem, více méně náhodou, jeden bezsilikonový (konkrétně objemový Gliss Kur) vyzkoušela. Od té doby už vím, že jsem udělala dobře a ke starému šamponu už se vracet nechci.

Místo "obyčejného" kondicionéru používám vlasové hedvábí.
Sice si to trochu odporuje, ale úplně bez silikonů se neobejdu :) Ale povím Vám jedno - i přes to, že (primárně) na rozčesávání používám místo dřívějšího Gliss Kur spreje doslova silikonový koktejl Biosilk, vlasy jsou mnohem méně zatížené a vydrží čisté a svěží dvakrát delší dobu. Vivat Biosilku!

Pleťovou vodu (a potažmo i pleťové mléko a další "vodičky") jsem opustila kvůli micelární vodě.
Třikrát hurá - mám jednu lahvičku na všechno a, pokud můžu posoudit, zlepšila se mi i pleť. A i když mám momentálně nejradši Dermacol, pořád mám nutkání zkoušet nové a nové micelárky!

Skoncovala jsem s kajalovou tužkou na oči a nahradila jsem ji linkou ve fixu.
A miluji svou Essence den ode dne víc - teď si jen lámu hlavu, co s tím kvantem tužek?! Konec rozmazávání, žádná složitá aplikace a výrazný efekt s minimem námahy - kdo by odolal?!

Místo nevyhovujícího tónovacího krému si užívám BB krém.
Všemožné tónovací krémy jsem nepoužívala ani často, ani ráda, naproti tomu BB krémů od Skin 79 si opravdu užívám. Použití je tak snadné (žádné mapy, masky, nevyhovující odstíny...), že nemám problém mazat se s ním pořád. A dělám to ráda!

Kdybych se hluboce zamyslela, asi bych našla víc věcí, které už zmizely v propadlišti dějin - ale tyhle změny jsou asi nejzásadnější a nejlepší :) A když se tak dívám na původní seznam, byl nějaký barevnější a veselejší, kdežto novinky zase působí elegantně a dospěle ;)


A co Vy? Kterou kosmetiku jste vyměnili?

Žádné komentáře:

Okomentovat